چرا احسان علیخانی پنج سال پیش از «ماه عسل» استعفا داد؟

کدخبر: ۴۸۶۹۴۷
حسان علیخانی، مجری و تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به انصرافش از تولید برنامه «ماه عسل» نوشت: پنج سال است که از «ماه عسل» استعفا داده‌ام. این روزها با دوستانم برایتان «عصر جدید» و «جوکر» می‌سازم و خوشحالم که با «جوکر» می‌توانم گاهی بخندانم و با «عصر جدید» گاهی، هیجان‌زده‌تان کنم.
چرا احسان علیخانی پنج سال پیش از «ماه عسل» استعفا داد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، احسان علیخانی با اشاره به ساخت برنامه ماه عسل در صفحه اینستاگرامش توضیح داد: سال‌ها ماه رمضان، ماه عسل ساختم، ولی پنج سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم. دلایل حرفه‌ای‌اش زیاد است که طرحش بماند برای روزگاری. ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیرواقعی که تعدادی در ذهنشان از من ساخته بودند و توقع غیرمنطقی که از من داشتند که خیلی برایم آزاردهنده بود، برای همین احساس کردم یا باید دیوانه بازی‌هایم را انتخاب کنم یا ادامه ماه عسل، و چون دیدم قرار است یک بار عمر کنم، دیوانه بازی هایم را انتخاب کردم.

وی افزود: من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم، قطعا سرشار از اشتباه، غلط، تناقض و مسائل جدی حل نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم؛ اما تعدادی شدیدا اصرار دارند که تو را در زندگی شخصی‌ات، دقیق شبیه تِم و جنس کاری که می‌سازی ارزیابی کنند و با همان متر همیشه تو را اندازه بگیرند، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی‌ات، یعنی گذشته‌ات، دردهایت، رنج هایت، آرزوهایت، اختلال ها، مرض هایی که داری، حسرت هایی که می خوری و تمام آزمون و خطاهایت و… سن که بالاتر می رود، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط.

علیخانی تاکید کرد: ماه عسل دانشگاه عجیبی برایم بود که من را از یک پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی که در این دانشگاه هم تجدید شدم هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر، فارغ التحصیل.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید