ازدواج لاکچری و سه میلیون دلاری پسر ستاره فوتبال جهان

کدخبر: ۴۸۶۹۹۷
اقتصادنیوز: پسر بزرگ دیوید بکام شنبه هفته آینده ازدواج می کند.
ازدواج لاکچری و سه میلیون دلاری پسر ستاره فوتبال جهان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرآنلاین، دنیای ورزش تورنتو نوشت: بروکلین بکام ۲۳ ساله قرار است که با نیکولا پلتز بازیگر ۲۷ ساله در شنبه آینده ازدواج کند که این مراسم در عمارت لاکچری پدر عروس در منطقه پالم بیچ در فلوریدا برگزار خواهد شد که برای این مراسم سه میلیون دلار هزینه خواهد شد.

این زوج در تابستان ۲۰۲۰ با هم نامزد کردند اما به علت کرونا مراسم ازدواجشان دو سال به تعویق افتاد. در این مراسم شمار زیادی از چهره های سرشناس حضور خواهند داشت. این مراسم دو روز ادامه خواهد داشت که عروس دو لباس طراحی شده توسط شرکت والنتینو را به تن خواهد کرد. نیکولا برای پرو کردن لباس خود دو بار به رم سفر کرد تا تمام جزئیات کاملا آماده باشد.

رومئو و کروز، برادران بروکلین نقش ساقدوش های وی را خواهند داشت در حالی که برد پلتز برادر عروس که بازیکن هاکی روی یخ است هم یکی دیگر از ساقدوش ها خواهد بود. آنها با کمک اسنوپ داگ رپر سرشناس، مهمانی قبل از مراسم ازدواج را تدارک دیده اند.

اسنوپ داگ که رابطه خوبی با خانواده بکام دارد، قرار است که به عنوان هدیه ازدواج، نقش دی‌جی مراسم را داشته باشد. اسنوپ داگ اخیرا گفته بود:" دیوید بیش از ده سال است که دوست من است و با خانواده شان خیلی رفیق هستم."

البته در این مراسم قرار است که گروه قدیمی اسپایس گرلز که ویکتوریا یعنی مادر داماد هم در آن عضویت داشته، اجرایی داشته باشند. این اولین بار پس از چندین سال است که این گروه موسیقی و اعضایش همچون اما بونتون، مل سی، مل بی و گری هورنر به هم ملحق می شوند.

جیجی حدید مدل، گوردوم رمزی آشپز مشهور و خواهران سوفیا و نیکول ریچی برخی از شخصیت های مشهور دعوت شده هستند. التون جان خواننده سرشناس که قرار بود ساقدوش عروس باشد، نمی تواند در مراسم حضور پیدا کند. فعلا در مورد حضور پرنس هری و همسرش مگان مارکل که در کالیفرنیا اقامت دارند هم چیزی اعلام نشده است.

مراسم در خانه پدر عروس برگزار می شود که در مقابل ساحل پالم قرار گرفته و در نزدیکی یکی از عمارت های دونالد ترامپ است. عمارت لاکچری پدر عروس ۲۷ اتاق دارد و ارزش تقریبی آن ۹۰ میلیون دلار تخمین زده می شود. 

ثروت خانواده داماد ۴۷۰ میلیون دلار تخمین زده می شود در حالی که ثروت خانواده عروس ۱۷۰۰ میلیون دلار است. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید