سرقت مرگبار کابل برق در سلطانیه / سارق در اثر سقوط جان باخت

کدخبر: ۴۸۷۲۶۸
اقتصادنیوز: فردی در شهرستان سلطانیه که برای سرقت کابل، بالای تیر برق رفته بود حین سرقت دچار برق گرفتگی شده و با سقوط به پایین، جان خود را از دست داده بود.
سرقت مرگبار کابل برق در سلطانیه / سارق در اثر سقوط جان باخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایرنا، فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه گفت: سارق کابل برق حین سرقت دچار برق گرفتگی شد و جان خود را از دست داد.

سرهنگ حسین اصانلو افزود: با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد برق گرفتگی در سطح حوزه استحفاظی، بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ و عوامل آگاهی شهرستان به محل حادثه اعزام و بررسی موضوع آغاز شد.
وی با اشاره به اینکه با بررسی های انجام شده مشخص شد فردی که برای سرقت کابل، بالای تیر برق رفته بود حین سرقت دچار برق گرفتگی شده است اظهارداشت: این سارق با سقوط به پایین، جان خود را از دست داده بود.
فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با تاکید بر اینکه پس از حضور عوامل اورژانس مرگ نامبرده بر اثر برق گرفتگی تایید شد، تصریح کرد: در این زمینه پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد.
سرهنگ اوصانلو در پایان گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه موارد و افراد مشکوک به خصوص در نقاط خلوت، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه ای سیم و کابل برق در زنجان
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از دستگیری یک سارق حرفه ای سیم و کابل برق در زنجان خبر داد و گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق ، بررسی موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار واحدهای گشتی قرار گرفت.
سرهنگ داود مرسلی اظهارداشت: یک سارق حین سرقت در این راستا دستگیر و وسایل سرقتی کشف و پس از تشکیل پرونده ، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

احساس مسئولیت پلیس زنجان قدردانی مسافر در راه مانده را در پی داشت  
یک مسافر که به علت نقص فنی خودرو در حوالی شهرستان سلطانیه در راه مانده بود با تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس، از امداد رسانی و رفع نقص خودرو توسط رئیس کلانتری شهرستان سلطانیه از وی قدردانی و تشکر کرد.
به گزارش ایرنا، این مسافر در راه مانده با تماس با سامانه ۱۹۷ پلیس زنجان گفت: زمانیکه در مسیر تهران به همدان در حرکت بودیم خودرو دچار مشکل فنی شد و به دلیل 

 نامساعد بودن وضعیت آب و هوایی ادامه مسیر ناممکن شد که رییس کلانتری شهرستان سلطانیه برای تعمیر خودرو اقدام کرد و رفع مشکل و خاطره ای خوب این استان را ترک کردیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۵ اردیبهشت

      اقتصادنیوز: در پروژه «نیم قرن با اقتصاد ایران» تلاش بر این است تا از قبل اخبار و گزارش های اقتصادی به تصویر روشنی از…

    کارگزاری مفید