آتش‌سوزی گسترده یک ساختمان در محدوده بازار تهران

کدخبر: ۴۸۷۳۲۱
اقتصادنیوز: یک ساختمان سه طبقه قدیمی در کوچه های باریک بازار تهران دچار حادثه شده است که یک طبقه زیرزمین و دو طبقه زیر زمین داشت که در یک طبقه انبار مصنوعات پارچه ای و یک طبقه نیز کارگاه پرداخت کاری فلزات بود.
آتش‌سوزی گسترده یک ساختمان در محدوده بازار تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حریق یک ساختمان در محدوده بازار تهران خبر داد.

سید جلال ملکی در این باره اظهار کرد: ساعت ١۶:٣١ روز جاری یک مورد آتش سوزی در یک کارگاه در محدوده بازار تهران، در خیابان مصطفی خمینی، کوچه غفاری به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله پس از آن سه ایستگاه به همراه تجهیزات پشتیبانی به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: آتش نشانان در مدت زمان کمتر از سه دقیقه به محل رسیدند و مشاهده کردند در کوچه های باریک بازار تهران، یک ساختمان سه طبقه قدیمی دچار حادثه شده است. این ساختمان یک طبقه زیرزمین و دو طبقه زیر زمین داشت که در یک طبقه انبار مصنوعات پارچه ای و یک طبقه نیز کارگاه پرداخت کاری فلزات بود.

ملکی با بیان اینکه کنار هم قرارگرفتن یک کارگاه پارچه و پرداخت کاری وضعیت ناایمنی را ایجاد کرده بود گفت: محل دچار آتش سوزی شده و کاملا شعله ور بود. آتش نشانان در وهله اول چندین سیلندر ۱۱ و حتی ۵۰ کیلویی را از محل خارج کردند چراکه اگر انفجاری رخ می داد حتما یک بحران ایجاد می شد.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی حریق تحت کنترل در آمده و مورد مصدومیت تا به این لحظه گزارش نشده است. باید فکری به حال برخی از این مشاغل بشود که اینگونه سیلندرهای گاز به صورت کاملا ناایمن کنار یکدیگر قرار می‌گیرند. وضعیت برق و گاز ناایمن و حجم بسیاری از اجناس به صورت ناایمن انبار شده است.

وی در پایان گفت: آتش نشانان در محل در حال انجام ایمن سازی های لازم هستند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید