20 ضربه چاقو حجت‌الاسلام پاکدامن را تا پای شهادت برد/ جزئیات جدید از حمله به ۳ طلبه

کدخبر: ۴۸۷۵۴۶
20 ضربه چاقو توسط ضارب ملعون تکفیری بر بدن حجت‌الاسلام والمسلمین محسن پاکدامن وارد آمد که با دعای خیر مومنین حال عمومی ایشان رو به بهبودی است.
 20 ضربه چاقو حجت‌الاسلام پاکدامن را تا پای شهادت برد/ جزئیات جدید از حمله به ۳ طلبه

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از تسنیم، همزمان با سومین روز ماه مبارک رمضان، سه طلبه حاضر در صحن پیامبر اعظم(ص) از سوی فردی با ضربات چاقو مورد حمله قرار گرفتند که با تلاش عوامل انتظامات و یگان حفاظت حرم مطهر ضارب بلافاصله بازداشت و تحویل مقامات انتظامی شد و مصدومان به‌سرعت به بیمارستان منتقل شدند.

در همان روز حجت‌الاسلام اصلانی با وجود تلاش‌های صورت گرفته کادر پزشکی به علت کاری بودن ضربه وارده از سوی ضارب به شهادت رسید و حجت‌الاسلام پاکدامن و دارایی در بخش ویژه بیمارستان کامیاب بستری شدند.

پس از عیادت تولیت آستان قدس رضوی از حجج‌اسلام دارابی و پاکدامن در بیمارستان شهید کامیاب مشهد، حجت‌الاسلام و‌المسلمین مروی دستور دارد با توجه به تکمیل اقدامات اولیه رسیدگی به وضعیت این دو طلبه جهادگر، ادامه روند درمانی آن‌ها در بیمارستان فوق تخصصی رضوی مشهد انجام شود که حجت‌الاسلام پاکدامن به بیمارستان رضوی منتقل شد اما حجت‌الاسلام دارایی با توجه به وخامت حالش، روند درمان در همان بیمارستان کامیاب پیگیری شد.

در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان و در روز خاک‌سپاری شهید اصلانی، دوست و همراه ایشان حجت‌الاسلام دارایی از طلبه‌های مجروح در حادثه تروریستی حرم مطهر رضوی(ع) در بیمارستان کامیاب مشهد مقدس به شهادت رسید.

علی رغم وارد آمدن 20 ضربه چاقو بر بدن شیخ محسن پاکدامن توسط ضارب تکفیری، حال ایشان رو به بهبودی است.

20 ضربه چاقو توسط ضارب ملعون تکفیری بر بدن حجت‌الاسلام والمسلمین محسن پاکدامن وارد آمد که علی‌رغم تعدد این ضربه‌ها، الحمدلله و با دعای خیر مومنین حال عمومی ایشان رو به بهبودی است.

‌حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی و حجت‌الاسلام والمسلمین دارایی هرکدام یک و دو ضربه چاقو از آن ملعون تکفیری خوردند که به علت کاری بودن ضربه‌ها به شهادت رسیدند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید