واکنش روزنامه شهرداری به جنجال ها بر سر زنانه مردانه کردن پارک ها

کدخبر: ۴۸۷۶۴۰
اواخر دی‌ماه سال1400، احداث پارک‌های ویژه مادر و کودک از منطقه10 تهران شروع شد و در 25اسفندماه، 27بوستان مادر و کودک به بهره‌برداری رسید. تا پایان امسال نیز، 325بوستان محلی بوستان مادر و کودک می‌شود.
واکنش روزنامه شهرداری به جنجال ها بر سر زنانه مردانه کردن پارک ها

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روزنامه همشهری، شهرداری تهران از سال گذشته طبق یک‌برنامه در راستای ایجاد فضای راحت، مناسب و امن برای زنان به‌ویژه مادران و کودکان، در هر محله، بخشی از یک‌بوستان محله‌ای را مناسب‌سازی می‌کند.

این‌گونه مادران مانند آنچه به‌عنوان اتاق مادر و کودک در فضاهای همگانی مثل مترو قرار دارد، می‌توانند به امورات فرزند و نوزاد خود رسیدگی کنند و با خیال راحت‌تری به بازی با کودک خود بپردازند.

در این راستا، اواخر دی‌ماه سال1400، احداث پارک‌های ویژه مادر و کودک از منطقه10 تهران شروع شد و در 25اسفندماه، 27بوستان مادر و کودک به بهره‌برداری رسید. تا پایان امسال نیز، 325بوستان محلی بوستان مادر و کودک می‌شود. همچنین شهرداری برای افزایش تعداد بوستان‌های مختص بانوان، ساخت 2بوستان جدید بانوان را دنبال می‌کند. تهران هم‌اکنون 7بوستان بانوان دارد با 2بوستان جدید و در پایان سال1401، 9بوستان که فقط زنان در آن می‌توانند حضور داشته باشند، خواهد داشت. 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید