نتیجه تحقیقات از عامل جنایت مشهد از زبان دادستان

کدخبر: ۴۸۷۷۹۲
غلامعلی صادقی گفت: بدون فوت وقت بعد از رویداد حادثه ورزشگاه مشهد، شورای تأمین استان تشکیل و کارگروه ویژه‌ای مسئول بررسی ابعاد مختلف ماجرا شده و تحقیقات کامل قضایی و امنیتی صورت پذیرفت و تمام ادله، قرائن و شواهد موجود مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.
نتیجه تحقیقات از عامل جنایت مشهد از زبان دادستان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تحقیقات مفصل صورت‌ گرفته از متهم اصلی، عنوان کرد: تحقیقات تکمیلی نیز از افراد مظنون در این ماجرا صورت گرفته است و نتیجه این تحقیقات روشن می‌کند که متهم اصلی تحت تأثیر عقاید و جریانات تکفیری قرار داشته است.

غلامعلی صادقی ضمن عرض تسلیت و تهنیت به مناسبت شهادت دو تن از روحانیون جهادی حاشیه شهر مشهد و آرزوی سلامتی برای روحانی محترم دیگر، با تشریح روند رسیدگی حادثه حمله در حرم مطهر رضوی، اظهار کرد: اقدامات قضایی بلافاصله بعد از رویداد این حادثه ناگوار و با صدور دستورات لازم و حضور بازپرس ویژه در صحنه آغاز و با تشکیل جلسات متعدد کارشناسی ادامه یافت.

وی با اشاره به اهمیت موضوع، بیان کرد: بدون فوت وقت بعد از رویداد حادثه، شورای تأمین استان تشکیل و کارگروه ویژه‌ای مسئول بررسی ابعاد مختلف ماجرا شده و تحقیقات کامل قضایی و امنیتی صورت پذیرفت و تمام ادله، قرائن و شواهد موجود مورد بررسی دقیق قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تحقیقات مفصل صورت‌ گرفته از متهم اصلی، عنوان کرد: تحقیقات تکمیلی نیز از افراد مظنون در این ماجرا صورت گرفته است و نتیجه این تحقیقات روشن می‌کند که متهم اصلی تحت تأثیر عقاید و جریانات تکفیری قرار داشته است.

 

رئیس شورای قضایی خراسان رضوی با اشاره به انتشار برخی از اخبار نادرست به ویژه در فضای مجازی، افزود: به شهروندان گرانقدر اطمینان خاطر می‌دهیم که با دقت و سرعت به این ماجرا رسیدگی شده و از مردم عزیز می‌خواهیم به برخی شایعات و اخبار ناصحیح منتشر شده در فضای مجازی توجه نکرده و اخبار صحیح را از مراجع رسمی پیگیری نمایند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری خراسان رضوی، صادقی ضمن تأکید مجدد بر اعمال دقت و سرعت در رسیدگی به این پرونده گفت: پرونده پس از تکمیل تحقیقات و با صدور کیفرخواست به دادگاه انقلاب به عنوان مرجع صالح ارسال خواهد شد و با هرگونه قصور احتمالی و یا انتشار اخبار غیرموثق که موجب ایجاد نگرانی در بین شهروندان محترم و تشویش اذهان عمومی شود نیز برخورد خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید