صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

کدخبر: ۴۸۷۸۰۷
عملیات صدور کارت ملی هوشمند با ثبت نام و اخذ مشخصات متقاضیان در کنسولگری‌های فرانکفورت، کوالالامپور و وین با صدور نمونه‌های اولیه حسب تقاضاهای دریافت شده وارد فاز اجرایی شد.
صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان مقیم خارج از کشور

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم رئیس سازمان ثبت احوال کشور، گفت: صدور کارت ملی هوشمند برای ایرانیان مقیم خارج از کشور راه اندازی و وارد فاز اجرایی شد.

هاشم کارگر رئیس سازمان ثبت‌ احوال کشور اظهار کرد: در راستای سیاست های کلی نظام جمهوری اسلامی ایران به ویژه دولت خدمتگزار سیزدهم و با پیگیری های وزرای محترم کشور و امور خارجه ، عملیات صدور کارت هوشمند ملی با ثبت نام و اخذ مشخصات متقاضیان در کنسولگری‌های فرانکفورت، کوالالامپور و وین با صدور نمونه‌های اولیه حسب تقاضاهای دریافت شده وارد فاز اجرایی شد.

وی افزود: عملیات تجهیز و توسعه زیرساخت‌های لازم برای فرآیند ثبت‌نام و صدور این سند هویتی ملی، پس از برگزاری جلسات متعدد هماهنگی با همکاران وزارت امور خارجه و طراحی و اجرای مراحل مختلف پایلوت به مرحله اجرا رسیده است.

کارگر گفت: صدور کارت ملی هوشمند جهت ایرانیان مقیم خارج از کشور در سایر کنسولگری های جمهوری اسلامی نیز به تدریج پس از اعلام وزارت امور خارجه و ایجاد هماهنگی‌های لازم اجرایی خواهد شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید