کلاهبردار ۷۰۰ میلیارد تومانی به دام افتاد!

کدخبر: ۴۸۷۸۵۴
اقتصادنیوز: فرماندهی انتظامی کاشان از دستگیری کلاهبردار ۷۰۰ میلیارد تومانی با ۹۷ شاکی در این شهرستان خبر داد.
کلاهبردار ۷۰۰ میلیارد تومانی به دام افتاد!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس کاشان، در پی وصول احکام متعدد جلب علیه فردی متواری و مراجعه شماری از شهروندان مبنی بر اینکه از سوی شخصی به بهانه جمع‌آوری کمک برای نیازمندان و آزادی زندانیان مورد کلاهبرداری قرار گرفته‌اند، موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

ماموران در بررسی‌های به عمل آمده متوجه شدند متهم متواری دارای محکومیت‌های مالی و کلاهبرداری متعددی در استان‌های چهارمحال و بختیاری، اصفهان، مرکزی، قم، خراسان رضوی و تهران است و در این خصوص ۹۷ پرونده در شعبه‌های متعدد قضایی تشکیل و افزون بر ۷۰۰ میلیارد تومان از هموطنان کلاهبرداری شده است.

تعقیب ادامه داشت و در نهایت با به‌کارگیری تمامی توان و استفاده از ظرفیت سیستمهای اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، ماموران مخفیگاه متهم را در یکی از استان های همجوار شناسایی و طی هماهنگی با دادستان عمومی و انقلاب کاشان و با گرفتن نیابت قضایی، متهم را در یک اقدام عملیاتی و ضربتی داخل مخفیگاهش دستگیر کردند.

متهم دستگیر شده در بازجویی ماموران به جرم خود اعتراف کرد و به همراه پرونده تشکیل شده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد. 

بنا بر اعلام‌ فرماندهی انتظامی شهرستان کاشان، کلاهبرداران معمولا با پیشنهادهای اغوا کننده طعمه‌های خود را انتخاب می کنند، از این رو، مردم از اعتماد به افراد ناشناس خودداری کرده و در صورت مواجهه با هرگونه مورد مشکوک مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

شهرستان کاشان با جمعیت افزون بر ۳۶۴ هزار نفر در فاصله حدود ۲۰۰ کیلومتری شمال اصفهان قرار دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید