جواد خیابانی جنجال به پا کرد/ جملات عجیب آقای گزارشگر در بازی حساس رئال مادرید و چلسی

کدخبر: ۴۸۸۶۵۳
جواد خیابانی باردیگر با یک گزارش پر حرف و حدیث زیبایی های یک بازی پر هیجان را از بین برد و لذت تماشای نبرد دراماتیک تیم های رئال مادرید و چلسی را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را زائل کرد.
جواد خیابانی جنجال به پا کرد/ جملات عجیب آقای گزارشگر در بازی حساس رئال مادرید و چلسی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فیلم نیوز، گزارش بازی حساس رئال مادرید و چلسی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرانان اروپا ، سه شنبه شب به جواد خیابانی واگذار شد. این بازی با توجه به نتیجه‌ای که در دیدار رفت رقم خورده بود ، شاید در وهله اول چندان حساس به نظر نمی رسید، اما روند بازی و نتیجه گیری چلسی موجب شد تا این دیدار به حساس ترین شکل ممکن پیش برود.

دیدار چلسی و رئال مادرید در حالی لحظه به لحظه حساس و نفسگیر می‌شدکه جواد خیابانی در طول 120 دقیقه نه تنها نتوانست با گزارش خود به جذابیت بازی بیفزاید بلکه مثل همیشه با ارائه توضیحات غیر ضروری و ایراد جملات غیر منطقی جذابیت بازی را تحت الشعاع قرار داد.

در لحظاتی که چلسی با دو گل از رئال مادرید جلو بود، مادریدی ها با ضربه سر کریم بنزما تیر افقی دروازه چلسی را به لرزه درآوردند خیابانی در این لحظه گفت :«ضربه سر بنزما به تیرک افقی میخوره ، با این ضربه ورزشگاه را میترکونه ،اما منفجر نمی کنه.»

در لحظه ای دیگر از بازی مارکوس آلونسو بازیکن چلسی برسر تصاحب توپ با بازیکن مادرید درگیرشد. توپ طی یک رفت و برگشت به او رسید ، اما الونسو آن را لو داد و دوباره پس گرفت ؛ خیابانی این لحظه را اینطور گزارش کرد :«دوباره آلونسو، سه باره آلونسو»

اظهار نظرهای خیابانی درباره سبک بازی کریم بنزما یکی از مواردی بود که بیش از هر چیز دیگری اعصاب مخاطب را بهم می ریخت. در حالیکه بنزما در طول بازی حضوری موثر داشت و حتی برخی دقایق در کارهای دفاعی هم شرکت می کرد، اما خیابانی در طول 120 دقیقه اصرار داشت که بنزما یک بازیکن بیکاره در زمین است . او در طول گزارش چند بار این جمله را تکرار کرد و گفت :«بنزما در طول بازی یک بازیکن کاملا بیکاره اما توی سی ثانیه با یک گل کار خودشو میکنه.»

اما جالب ترین جمله خیابانی زمانی بود که کورتوا دورازه بان رئال در محوطه جریمه با یک حرکت تکنیکی بازیکن چلسی را دریبل زد. واکنش او اینطور بود :«کورتوا با این دریبل نشان داد، نه تنها دروازه بان خوبیه بلکه فوتبالیست خوبی هم هست.»

جملات عجیب خیابانی در این بازی تمامی نداشت . در وقت های اضافه دوربین لحظه‌ای توماس توخل سرمربی چلسی را کنار زمین نشان داد. در دست های او کاغذی بود که نکات تاکتیکی روی آن نوشته شده بود . در این لحظه خیابانی گفت :«این کاغذ نشون میده که توخل لحظه‌ای از نقشه کشیده دست برنمیداره»

خیابانی تا دقایق آخربازی هم به حرف های غریب خود ادامه داد که اوج آن لحظه ای بود که وینیسیوس در لحظه تعویض‌اش با داور وارد بحث شد. در این لحظه مارسلو وارد جریان شد و مهاجم تیمش را به بیرون زمین هدایت کرد. در این لحظه خیابانی شروع به لب خوانی کرد و گفت :«مارسلو الان داره به وینیسوس میگه جوونی نکن و برو بیرون»

جواد خیابانی با یک گزارش پر ایراد بار دیگر روح یک بازی زیبا را کشت، در نظر سنجی برنامه گزارش ورزشی ، 43 درصد از کاربران این صفحه گزارش او را ضعیف ارزیابی کردند .

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید