انفجار مهیب در اتاقک یک آپارتمان / ۲ نفر دچار سوختگی شدند

کدخبر: ۴۸۹۰۴۰
اقتصادنیوز: دو نفر از ساکنین (یک مرد و یک زن) دچار سوختگی شدند افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.
انفجار مهیب در اتاقک یک آپارتمان / ۲ نفر دچار سوختگی شدند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد از مصدومیت دو نفر در انفجار اتاقک آپارتمان مسکونی در منطقه «قاضی آباد» این شهر خبر داد.

محمد میرزایی مقدم امروز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ساعت ۱۰:۲۱ صبح امروز سامانه ۱۲۵ آتش نشانی با دریافت خبر این انفجار بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه شماره پنج را به محل حادثه اعزام کرد.

وی بیان کرد: در این حادثه یک اتاقک ۹ متری در طبقه آخر آپارتمان ۶ طبقه واقع در خیابان دهم قاضی آباد دچار انفجار شده بود که بر اثر شدت این انفجار پنجره اتاقک از جا کنده و دیواره آن تخریب شده بود که به دستور آتش پاد سوم منصور میرزایی رئیس سازمان یک اکیپ امدادی از واحد امداد و نجات ایستگاه شماره ۲ و فرمانده این ایستگاه نیز به محل اعزام شدند.

مصدومیت ۲ نفر در انفجار اتاقک آپارتمان مسکونی در خرم‌آباد

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خرم آباد ادامه داد: با حضور آتش‌نشانان، محل حادثه، ایمن سازی و اقدامات لازم برای اطفای حریق و جلوگیری از گسترش آتش سوزی انجام پذیرفت.

میرزایی مقدم با بیان اینکه متأسفانه در این حادثه دو نفر از ساکنین (یک مرد و یک زن) دچار سوختگی شدند افزود: علت این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی در دست بررسی است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید