تصاویری از مراسم اولین سالگرد نادر دست نشان

کدخبر: ۴۸۹۰۷۲
عصر دیروز جامعه فوتبال در مراسم اولین سالگرد نادر دست نشان یاد و خاطره نادر فوتبال کشور را بر سر مزار وی در آرامگاه سیدملال قائمشهر گرامی داشتند.
تصاویری از مراسم اولین سالگرد نادر دست نشان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ورزش سه مراسم اولین سالگرد نادر دست نشان فقید بازیکن و سرمربی اسبق باشگاه نساجی بر سر مزار این مرحوم برگزار شد.

نادر دست نشان یک سال پیش در بهت و ناباوری همگان در حالی که مشغول هدایت تیم رایکای بابل در رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور بود به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری و با وجود تلاش پزشکان مغلوب این بیماری می شود و دار فانی را وداع می گوید.

در مراسم اولین سالگرد نادر دست نشان در آرامگاه سید ملال علاوه بر تماشاگران نساجی تعدادی از همبازیان قدیمی او و هم چنین شاگردانش دیده می شوند. حسین مسگرساروی، عباس محمد علی پور، سعید ابراهیم پور، میثم بائو، رضا تقوی، غلامرضا بهروان، محمود فکری، مهدی عبدی، و...

باشگاه نساجی در ابتدای فصل پیراهن شماره 7 را به احترام نادر دست نشان فقید برای همیشه بایگانی کرد. بازیکنان تیم نساجی هم در مراسم ابتدای بازی با استقلال پیراهن سفید با تصویر نادر دست نشان را برتن کردند تا یاد و خاطره او را گرامی بدارند. نادر دست نشان بیشتر دوران بازیگری اش را در تیم نساجی دنبال کرد و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در خط هافبک بود و شوت های از راه دورش در دوران بازیگری زبانزد خاص و عام بود. او دوران مربیگری را هم سال های سال در تیم نساجی سپری کرد. هر چند مشکلات مالی باشگاه اجازه نداد به آرزوی دیرینه اش یعنی هدایت تیم نساجی به لیگ برتر برسد اما در دیگر شهرها تیم های  متعددی را به لیگ برتر رهنمون کرد که می توان از مس کرمان و استیل آذین یاد کرد.

حضور تماشاگران تیم نساجی در مراسم اولین سالگرد نادر دست نشان فقید چشمگیر بود و این نشان می داد آنها خاطرات سال ها زحمت نادر دست نشان برای باشگاه نساجی را از یاد نبرده اند و همیشه یاد و خاطره او را گرامی خواهند داشت.

 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید