آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون دکتری اعلام شد

کدخبر: ۴۸۹۰۹۶
اقتصادنیوز: انتخاب رشته آزمون دکتری سال 1401 از روز پنج‌شنبه ۲۵ فروردین آغاز شده است و تا پایان روز یک‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ادامه دارد.
آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا،  دکتر علیرضا کریمیان ضمن با بیان اینکه تاکنون ۳۴ هزار و ۲۰۰ نفر داوطلب در آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور انتخاب رشته کرده‌اند، گفت: در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ شرایط، ضوابط و مسیر انتخاب رشته به روشنی ترسیم شده است و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته با مطالعه دقیق دفترچه می‌توانند به سهولت در مهلت تعیین شده انتخاب رشته کنند.

وی افزود: انتخاب رشته آزمون مذکور از روز پنج‌شنبه ۲۵ فروردین آغاز شده است و تا پایان روز یک‌شنبه ۲۸ فروردین ماه ادامه دارد.

کریمیان تاکید کرد: هر داوطلب باید با توجه به کارنامه اولیه منتشر شده و وضعیت علمی خود در سهمیه، رشته امتحانی و مجاز بودن در دوره‌های مختلف تحصیلی (روزانه، نوبت دوم، پردیس خودگردان، مشترک، پیام نور، غیردولتی و غیرانتفاعی) حداکثر تا ۵۰ کدرشته محل (در صورت وجود) را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انتخاب نمایند.

مشاور رییس سازمان سنجش آموزش کشور افزود: در مورد انتخاب کدرشته محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد: داوطلبان علاقه‌مند به انتخاب کدرشته محل‌های دانشگاه‌های آزاد اسلامی در صورت مجاز بودن در این دوره‌ها باید به درگاه اطلاع‌رسانی این دانشگاه به آدرس www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مندرج در درگاه مذکور اقدام به انتخاب رشته کنند.

مدیرکل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور در پایان خاطرنشان کرد: اسامی معرفی‌شدگان دارای حد نصاب برای شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشی و ...) در دهه سوم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱ از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید