حمله گرگ‌های گرسنه به زن 73 ساله/ جراحات عمیق در صورت و گردن زن

کدخبر: ۴۸۹۲۲۴
حمله ۲ قلاده گرگ به ۲ زن در شهرستان هشتجین مرکز بخش خورش‌رستم شهرستان خلخال باعث ایجاد جراحت و انتقال آنها به بیمارستان شد.
حمله گرگ‌های گرسنه به زن 73 ساله/ جراحات عمیق در صورت و گردن زن

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، در حمله ۲ قلاده گرگ به ۲ زن ۷۳ و ۳۴ ساله در هشتجین خلخال که در ۲ نقطه متفاوت رخ داد، مصدومان به بیمارستان منتقل شدند، حال عمومی پیر زن و معلم روستا مناسب گزارش شده است.

به گفته رئیس بیمارستان امام خمینی خلخال با انتقال مصدومان مداوا روی حادثه‌دیدگان آغاز شده و تلاش بر این است تا هر چه زودتر این مصدومان از بیمارستان با بهبودی کامل مرخص شوند. به دنبال مصدوم شدن معلم هشتجینی، رئیس آموزش و پرورش خلخال با حضور در بیمارستان از وی عیادت کرد و در جریان آخرین وضعیت روحی و روانی این معلم مصدوم قرار گرفت.

تصویر | حمله گرگ‌های گرسنه به دو زن در خلخال

 

اداره کل محیط زیست شهرستان خلخال نیز ۲ تیم گشت خود را در منطقه به کار گرفته تا جلوی حمله حیوانات وحشی را به شهروندان هشتجینی گرفته و اجازه بروز حوادث ناگوار دیگری را در منطقه ندهند.

از اول فروردین‌ما امسال‌ تاکنون ۱۸ مورد حمله حیوانات به افراد در خلخال به ثبت رسیده،‌همچنین در اسفندماه سال گذشته حمله گرگ به یک کودک ۹ ساله و نوجوان ۱۸ ساله باعث ایجاد جراحتی در آنها شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • گزارش «اقتصادنیوز» از بازار سرمایه

      اقتصادنیوز:‌ شاخص کل در آخرین روز کاری هفته به رقم ۲ میلیون و ۲۶۱ هزار و ۳۸۶ واحد رسید و نسبت به آخرین روز معاملاتی…

    کارگزاری مفید