تغییرات نقل و انتقال فرهنگیان/ نقل و انتقال اضطراری حذف شد

کدخبر: ۴۸۹۲۵۶
عباس نجار در خصوص تغییرات نقل و انتقال فرهنگیان گفت: در هر استان به تعدادی که نیرو خارج می شود باید نیرو وارد شود تا توازن نیرو در استان حفظ شود.
تغییرات نقل و انتقال فرهنگیان/ نقل و انتقال اضطراری حذف شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس عباس نجار سرپرست مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش در خصوص تغییرات نقل و انتقال فرهنگیان، از یک مرحله‌ای شدن سامانه نقل و انتقالات فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: دیگر چیزی به اسم نقل و انتقال اضطراری نخواهیم داشت و نقل و انتقال فقط یک بار و آن هم به صورت سیستمی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: در سامانه نقل و انتقالات افرادی می توانند اقدام کنند که سابقه بالای ۱۰ سال خدمت داشته باشند تا بتوانند داخل استان منتقل شوند و در خصوص انتقال از استان به سایر استان‌های کشور، شرط لازم حداقل داشتن ۱۵ سال سابقه کار است.

نجار افزود: در هر استان به تعدادی که نیرو خارج می شود باید نیرو وارد شود تا توازن نیرو در استان حفظ شود و این به گونه‌ای در سامانه نقل و انتقالات طراحی شده که اگر استان دیگر در همین جنس و رشته نیاز به نیرو داشت امکان جابه‌جایی وجود داشته باشد.

وی در خصوص نقل و انتقالات درون استانی نیز گفت: نقل و انتقالات از شهرستان یا منطقه‌ای در یک استانی به شهرستان یا منطقه‌ای دیگر در همان استان بر عهده اداره‌کل آموزش و پرورش آن استان است، ولی مجموع نقل و انتقالات در سطح استان‌های کشوری بر عهده مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید