دستگیری فروشنده گاز اشک‌آور در پایتخت

کدخبر: ۴۸۹۲۹۷
مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درپی دریافت اخباری مبنی بر فروش تجهیزات و ادوات نظامی از جمله گاز اشک آور، دستبند، شوکر و ... در فضای مجازی رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.
دستگیری فروشنده گاز اشک‌آور در پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ فردی را که اقدام به فروش تجهیزات از جمله گاز اشک آور و ادوات نظامی در فضای مجازی کرده بود، بازداشت کردند.

مأموران پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ درپی دریافت اخباری مبنی بر فروش تجهیزات و ادوات نظامی از جمله گاز اشک آور، دستبند، شوکر و ... در فضای مجازی رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند. با آغاز رسیدگی به این موضوع مأموران متوجه شدند که این فرد تعدادی از این تجهیزات را دراختیار دارد و از این رو برای شناسایی و دستگیری وی وارد عمل شدند.

ماموران با استفاده از روش‌های پلیسی محل اختفا و هویت فروشنده این تجهیزات نظامی را شناسایی کردند و در ادامه هماهنگی‌های لازم با مقام قضایی انجام شده و مأاموران پس از اخذ مجوز با مخفیگاه این فرد در محله پامنار حاضر شده و او را در عملیاتی ضربتی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

با دستگیری متهم تعداد ۸۰ عدد گاز اشک آور و دیگر ادوات نظامی که متهم اقدام به فروش آن در فضای مجازی کرده بود، از مخفیگاه وی کشف شد. متهم نیز به جرم خود اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

بیشتر بخوانید:‌ دستگیری مرد وینچستر به دست در جنوب تهران

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد:‌ تحقیقات برای شناسایی دیگر افراد مرتبط با این فرد در حال انجام است. همچنین شهروندان باید بدانند که هرگونه خرید و فروش تجهیزات و ادوات نظامی ممنوع بوده و با آن برخورد خواهد شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس سایر رسانه ها
    کارگزاری مفید