فرودگاه امام خمینی یک اطلاعیه مهم صادر کرد

کدخبر: ۴۸۹۳۴۸
اقتصادنیوز: فرودگاه امام‌خمینی (ره) در خصوص پروازهای خود در 29 فروردین اطلاعیه ای صادر کرد.
فرودگاه امام خمینی یک اطلاعیه مهم صادر کرد

 

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی، نشست و برخاست هواپیماها در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به مناسبت ۲۹ فروردین و مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی فردا دوشنبه از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۱:۳۰ انجام نمی‌شود.

سانحه برای هواپیمای کاسپین در مشهد/ لاستیک هواپیما ترکید!


 

همچنین در اکوایران ببینید : واردات خودرو چگونه فتیله قیمت‌ها را پایین می‌کشد؟

فرودگاه امام خمینی در این اطلاعیه آورده است: در آستانه فرارسیدن ۲۹ فروردین (روز ارتش) ضمن تبریک این روز به دلاورمردان ارتش جمهوری اسلامی ایرنا به اطلاع مسافرین می‌رساند با عنایت به برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در روز ۲۹ فروردین‌ماه در محل حرم مطهر امام خمینی (ره) در نزدیکی آزادراه تهران_ قم نشست و برخاست هواپیماها در شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۱۱:۳۰ انجام نمی‌شود در این بازه زمانی کانترهای پذیرش مسافر فعال بوده و مسافرین پروازها پذیرش می شوند .

در این اطلاعیه آمده است: در این بازه زمانی بر اساس پیش‌بینی‌ها اتوبان تهران_ قم نیز بار ترافیکی سنگینی خواهد داشت از همه هموطنان، مسافران، کارکنان شرکت‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه و کرو پروازی درخواست می‌شود در روز دوشنبه ۲۹ فروردین‌ ماه ۱۴۰۱ ضمن اطمینان از ساعت دقیق پرواز از مسیرهای جایگزین برای رسیدن به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) استفاده کنند.

قتل دلخراش دانش آموز جیرفتی در مدرسه

این اطلاعیه می افزاید: مسافران حداقل سه ساعت قبل‌ از ساعت پرواز در فرودگاه حضور داشته باشند.

هموطنان می‌توانند جهت اطلاع از زمان انجام امور پروازی خود به سایت www.ikac.ir مراجعه ویا با شماره‌تلفن ۰۲۱۵۱۰۰۱۱۸تماس حاصل کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید