حکم جالب قاضی برای معلمی که سر دانش آموزش را شکست!

کدخبر: ۴۸۹۴۴۳
رییس کل دادگستری آذربایجان غربی از پیگیری و برخورد قانونی و قضایی با ضرب و شتم یک دانش آموز در شهرستان اشنویه خبر داد و گفت: معلم خاطی با حکم جایگزین حبس به انجام کار خدماتی محکوم شد.
حکم جالب قاضی برای معلمی که سر دانش آموزش را شکست!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، اصغر عتبات درباره پیگیری خشونت و بدرفتاری نسبت به یک دانش آموز در یکی از مدارس اشنویه بیان کرد: در پی اطلاع از برخورد فیزیکی یک معلم با یک دانش آموز و ایراد جراحت از ناحیه سر به وی، دستور پیگرد قانونی در سریعترین زمان ممکن به دادستانی اشنویه داده شد و این دادسرا اقدامات لازم را برای پیگیری موضوع انجام داد.

وی افزود: بعد از تحقیقات لازم، پرونده منتهی به صدور حکم شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیان اینکه شاکی خصوصی در این پرونده رضایت داد و گفت: به لحاظ جنبه خصوصی پرونده حکم پرداخت دیه موقوفی تعقیب صادر شد و در خصوص جنبه عمومی پرونده با لحاظ قانون حمایت از کودکان و نوجوانان حکم حبس صادر شد، ولی به دلیل گذشت شاکی و معلم بودن وی، حکم حبس به ارائه خدمات عمومی رایگان در حوزه آموزش تبدیل شد.

عتباتی با بیان اینکه نهادهای آموزشی باید الگوی اخلاق و رفتار حسنه و اسلامی باشند و به دانش آموزان کنترل خشم و مهارت‌های رفتاری و صبر را بیاموزند، بیان کرد: رفتارهای ناشایست و خارج از ضوابط به هیچ وجه پذیرفته نیست و با عاملان چنین رفتارهایی وفق قوانین برخورد می‌شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید