صدور کیفرخواست عاملین قتل مونا حیدری

کدخبر: ۴۸۹۶۰۸
اقتصادنیوز: بهمن‌ماه سال گذشته مرد جوان اهوازی پس از به قتل رساندن همسر ۱۷ ساله خود به نام غزل (مونا) حیدری، اقدام به نمایش عمل فجیع خود در خیابان‌های شهر اهواز کرد.
صدور کیفرخواست عاملین قتل مونا حیدری

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، دادستان عمومی و انقلاب اهواز از صدور کیفرخواست برای عوامل قتل زن جوان اهوازی که بهمن ماه سال گذشته به قتل رسیده بود، خبر داد.

صادق جعفری چگنی اظهار کرد: به دنبال وقوع قتل زن جوان اهوازی و انتشار تصاویری از اقدام قاتل به نمایش عمل فجیع خود در یکی از خیابان‌های شهر، عوامل این قتل دستگیر و موضوع در دادسرای این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفت.

 وی افزود: با تکمیل تحقیقات با رسیدگی فوق‌العاده توسط بازپرس ویژه قتل مرکز استان خوزستان، کیفرخواست با توجه به شکایت اولیای دم در خصوص متهمان از حیث جنبه خصوصی و مطالبه قصاص و اقدامات مجرمانه دیگر متهمین در اخلال نظم عمومی و جریحه‌دار کردن احساسات مردم، صادر و تقاضای اشد مجازات شد و پرونده جهت ادامه رسیدگی به دادگاه کیفری یک استان خوزستان ارسال شد.

وی افزود: تامین امنیت و آرامش روانی جامعه و برخورد قاطع با مجرمین از اولویت‌های دادسرای عمومی و انقلاب استان خوزستان است.

بهمن‌ماه سال گذشته مرد جوان اهوازی پس از به قتل رساندن همسر ۱۷ ساله خود به نام غزل (مونا) حیدری، اقدام به نمایش عمل فجیع خود در خیابان‌های شهر اهواز کرد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید