عزیزی‌خادم پول فدراسیون را پس نمی‌دهد

کدخبر: ۴۸۹۷۷۹
اقتصادنیوز: فدراسیون فوتبال از عزیزی‌خادم در دادسرا شکایت خواهد کرد.
عزیزی‌خادم پول فدراسیون را پس نمی‌دهد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، صفی‌الله فغانپور درباره ارجاع پرونده تخلفات شهاب عزیزی خادم به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال اظهار داشت: درمورد تخلفات صورت گرفته و مسائلی که سبب عزل  موقت عزیزی خادم در جلسه هیات رئیسه شده اسناد و مدارک مربوط به این موضوع جمع آوری شده و توسط دبیرکل فدراسیون به کمیته اخلاق ارسال شد.

وی افزود: در دوره تصدی حدود یک ساله عزیزی خادم تخلفات اساسنامه‌ای، مالی و سایر تخلفات اعم از فعل یا ترک فعل صورت گرفته که تمام این موارد جمع بندی و به کمیته اخلاق اعلام شد. برای هر قسمت مالی کارشناس مالی، حسابرسی و هیات کارشناسی دادگستری موارد را جمع‌بندی کردند و پس از آن موارد را به کمیته اخلاق اعلام کردیم.

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال اضافه کرد: پرداخت‌های غیرقانونی به برخی مشاوران و نزدیکان بخش دیگری از تخلفاتی است که در این گزارش به کمیته اخلاق ارسال شده و باید برای استرداد این مبالغ از همه افرادی که پول‌های اضافی از فدراسیون دریافت کرده‌اند، در مراجع ذی ربط و کمیته اخلاق، اقدامات قانونی را انجام بدهیم. البته به دلیل تحصیل مال نامشروع در شُرف ثبت شکایت از عزیزی خادم در دادسرای فرهنگ و رسانه نیز هستیم. 

فغانپور درمورد اینکه آیا گزارش تخلفات مالی عزیزی‌خادم به سازمان بازرسی و کمیسیون اصل 90 مجلس شورای هم ارسال شده است، توضیح داد: مجلس درمورد بررسی موضوع است و گزارش‌هایی که درخواست کرده را ارائه کردیم. 

وی درمورد اینکه احتمال دارد اگر کمیته اخلاق عزیزی خادم را قبل از مجمع 10 خرداد محروم کند، این مجمع برگزار نشود، گفت: دستور کار مجمع فقط عزل عزیزی‌خادم نیست و در هر حالتی این مجمع برگزار می‌شود. 

مسئول امور حقوقی فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: عزیزی خادم در دوران فعالیت خود در فدراسیون فوتبال برای پاداش جام جهانی، حقوق ماهیانه، کارانه، اضافه کار و سایر مزایا 6/670/493/936 ریال دریافتی داشته اما مبلغ 1/289/222/371 ریال هم که مربوط به فدراسیون بوده به حساب شخصی اش واریز شده است. البته هرچه خزانه دار و هیات رئیسه درخواست کرده اند این مبلغ را به حساب فدراسیون  بازگرداند تاکنون این کار را انجام نداده و این تخلف هم به کمیته اخلاق گزارش شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید