آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد

کدخبر: ۴۸۹۷۸۹
اقتصادنیوز: مهلت انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱ امشب ۳۰ فروردین ماه پایان می‌یابد.
آخرین مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه مهلت انتخاب رشته آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۱ امشب ۳۰ فروردین ماه پایان می‌یابد و به هیج وجه قابل تمدید نیست، گفت: تاکنون ۸۳ هزار و ۸۰۰ نفر در این آزمون انتخاب رشته کردند.

دکتر حسن مروتی ضمن اعلام این مطلب در مورد آزمون دکتری نیمه متمرکز سال ۱۴۰۱ گفت: به داوطلبان مجاز به انتخاب رشته توصیه می‌شود در صورت تمایل در ساعات باقی مانده نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های خود از طریق درگاه اینترنتی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org اقدام نمایند.

وی افزود: ظرفیت پذیرش آزمون دکتری ۱۴۰۱ مجموعاً ۲۴ هزار و ۲۵۴ نفر است که ۱۲ هزار و ۷۱۶ نفر در ۲۴۷ کد رشته امتحانی مربوط به دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است.

مروتی تاکید کرد: تعداد ۱۱ هزار و ۵۳۸ نفر در ۱۹۳ کد رشته امتحانی مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی پذیرفته خواهند شد و داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و متقاضی انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه اینترنتی www.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی اقدام نمایند.

  سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور یادآور شد: متقاضیانی که قبلاً انتخاب رشته خود را تکمیل و کدرهگیری دریافت کرده‌اند در صورت نیاز می‌توانند در بازه زمانی اعلام شده نسبت به مشاهده و ویرایش کد رشته محل‌های انتخابی اقدام کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید