غرق شدن دلخراش جوان 25 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی

کدخبر: ۴۸۹۸۶۸
اقتصادنیوز: فرمانده انتظامی فاروج خبر از غرق شدن جوان ۲۵ ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی در یکی از روستاهای شهرستان فاروج خبر داد.
غرق شدن دلخراش جوان 25 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از روابط عمومی پلیس، فرمانده انتظامی فاروج از غرق شدن یک جوان 25 ساله در استخر ذخیره آب کشاورزی یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

سرهنگ علیرضا پوربه، فرمانده انتظامی فاروج با اعلام غرق شدن جوان ۲۵ ساله در استخر ذخیره آب کشاورز، اظهارکرد: در پی تماس تلفنی به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر غرق شدگی یک نفر در استخر ذخیره آب کشاورزی در یکی از روستاهای شهرستان فاروج، بلافاصله ماموران پاسگاه انتظامی نجف آباد به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه با حضور ماموران در محل و در بررسی های اولیه مشخص شد یک جوان ۲۵ ساله در داخل استخر فوت کرده است، گفت: جسد با کمک اهالی روستا و ماموران انتظامی بیرون کشیده شد که در بررسی اولیه جسد، آثار کبودی و خراشیدگی مشاهده نشد.

فرمانده انتظامی فاروج همچنین افزود: فرد غرق شده از اهالی همان روستا بوده که جسد حسب دستور مقام قضائی برای تعیین علت تامه فوت به سردخانه پزشکی قانونی انتقال و تحقیقات در خصوص علت فوت در دست بررسی می‌باشد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید