اقدام نظامی همیشه بدترین گزینه است

آمادگی تل‌آویو برای میزبانی از دیدار پوتین و زلنسکی

کدخبر: ۴۹۰۲۵۲
سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو بر آمادگی اسرائیل جهت میزبانی دیدار احتمالی بین روسای جمهور روسیه و اوکراین در قدس تاکید کرد.
آمادگی تل‌آویو برای میزبانی از دیدار پوتین و زلنسکی

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، به نقل از خبرگزاری تاس، الکساندر بن زوی، سفیر اسرائیل در روسیه در پاسخ به سوالی در خصوص آمادگی اسرائیل برای میزبانی نشست احتمالی ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه و ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در قدس اشغالی گفت، البته که تل‌آویو آمادگی میزبانی این دیدار را دارد. اما باز هم آنها (پوتین و زلنسکی) باید تصمیم مناسب را اتخاذ کنند. اسرائیل اجرای مذاکرات احتمالی میان روسای جمهور روسیه و اوکراین در قدس  را "مایه افتخار" دانسته و با کمال میل از آن استقبال می‌کند.

سفیر رژیم صهیونیستی در مسکو با بیان اینکه هیئت‌های روسیه و اوکراین ممکن است نشست‌هایی را در قدس برگزار کنند، گفت، آنچه در ترکیه صورت گرفته در اینجا هم قابل انجام است.

بن زوی با اشاره به اینکه رهبران روسیه و رژیم صهیونیستی همچنان به تماس‌های منظم خود ادامه می‌دهند، افزود: آنها در واقع در تماس منظم هستند و اینکه تماس بعدی چه زمانی انجام می‌شود، هنوز نمی‌توانم با اطمینان بگویم.

سفیر اسرائیل خاطرنشان کرد، "اقدام نظامی همیشه بدترین گزینه است". تماشای رنج مردم همیشه دردناک است؛ چه غیرنظامیان در اوکراین باشند و چه ساکنان دونباس باشند. اگر بتوان هرچیزی را از راه دیگری و از طریق مذاکره حل کرد، پس باید از این طریق حل شود.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید