تهران تا ساعاتی دیگر بارانی می‌شود

کدخبر: ۴۹۰۷۶۳
کارشناس هواشناسی گفت: تهران از ساعاتی دیگر شاهد بارش پراکنده باران و وزش باد شدید موقت خواهد بود.
تهران تا ساعاتی دیگر بارانی می‌شود
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، خانم فریبا گودروزی گفت:  از ساعات پایانی امروز و امشب در تهران و ارتفاعات و همچنین برخی از شهرها از جمله آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل شاهد بارش پراکنده باران، وزش باد شدید موقتی و رگبار و رعد وبرق خواهیم بود.

به گفته کارشناس هواشناسی از امشب سامانه بارشی از سمت غرب کشور وارد شده و تا پایان هفته این سامانه در کشور فعال خواهد بود و استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل،کردستان و ایلام  را درگیر خواهد کرد. تا روز چهارشنبه تهران در ساعات بعد از ظهر شاهد وزش باد شدید موقتی و رگبار و بارش پراکنده خواهد بود.

دیروز سازمان هواشناسی هشدار در سطح نارنجی برای بارش پراکنده باران و وزش باد صادر کرده بود.  از فردا با ورود این سامانه بارشی با احتمال آب‌گرفتگی معابر، بالا آمدن ناگهانی سطح آب رودخانه‌ها، جاری شدن روان آب در مسیل‌ها، احتمال برخورد صاعقه، لغزندگی جاده‌ها، خیزش گردوخاک موقت و کاهش دید، آسیب به سازه‌های موقت، شکستن درختان فرسوده و آسیب به صنعت کشاورزی روبه‌رو می‌شویم.

توصیه می‌شود، افراد از توقف در حاشیه رودخانه‌ها و بستر مسیل‌ها،  از فعالیت‌های کوهنوردی و جابه‌جایی عشایر کوچ‌رو، پاکسازی دهانه پل‌ها و پارک خودرو در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه کاره پرهیز کنند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید