بازداشت عاملان تلف شدن خرس قهوه ای در نمین

کدخبر: ۴۹۱۰۳۳
اقتصادنیوز: تصاویری از تعقیب و گریز و جرح و ضرب این قلاده خرس با ادواتی همچون تراکتور منتشر شده که در اسرع وقت دادستانی وارد شده و با تشکیل پرونده موضوع را بررسی کرد و درنهایت عاملان تلف شدن این خرس بازداشت شدند.
بازداشت عاملان تلف شدن خرس قهوه ای در نمین

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، دادستان شهرستان نمین گفت: دستورات لازم برای بررسی علت تلف شدن یک قلاده خرس و شناسایی و دستگیری مسببان آن صادر شد تا با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی شود.

جواد پروانه اظهار کرد: با توجه به انتشار خبری که روز گذشته مبنی بر تلف شدن یک قلاده خرس قهوه‌ای به دلیل رفتار ناملایم مردم شهرستان نمین با این حیوان متأسفانه این خرس تلف و سبب جریحه‌دار شدن احساسات مردمی شد.

وی تصریح کرد: در این ارتباط تصاویری از تعقیب و گریز و جرح و ضرب این قلاده خرس با ادواتی همچون تراکتور منتشر شده که در اسرع وقت دادستانی وارد شده و با تشکیل پرونده موضوع را بررسی کرد.

دادستان شهرستان نمین ادامه داد: به همین منظور دستورات لازم برای بررسی علت تلف شدن یک قلاده خرس و شناسایی و دستگیری مسببان آن صادر شد تا با متخلفان در این زمینه برخورد قانونی شود.

پروانه افزود: در این ارتباط پرونده‌ای در دادستانی نمین تشکیل یافته و دستور ویژه دادستان مرکز استان به دادستانی و محیط زیست شهرستان ابلاغ شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید