شمارش معکوس فروپاشی اسرائیل آغاز شد!

کدخبر: ۴۹۱۰۵۲
نماینده پارلمان لبنان گفت:شمارش معکوس برای رژیم صهیونیستی شروع شده است و امروز با سرعت در جبهه داخلی و مقابله با انتفاضه‌های فلسطینی در مسیر سراشیب قرار دارد.
شمارش معکوس فروپاشی اسرائیل آغاز شد!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، محمد رعد نماینده پارلمان لبنان در سخنانی در کنگره فلسطین در صنعا گفت: برگزاری این کنگره در این لحظه و این مکان، نشانه جدیت در اهتمام به آرمان فلسطین است.

المسیره گزارش داد، وی افزود: اگر فلسطین قوی باشد امت اسلامی قوی است و با اشغال آن امت در معرض تهدید قرار دارد. همه اعراب و مسلمانان به شدت حامی فلسطین هستند.

رعد گفت: مساله فلسطین به حمایت جدی و عزم قوی نیاز دارد و این برگرفته از حقانیت فلسطین از بحر تا نهر است. ملت فلسطین مصمم به آزادسازی همه اراضی خود با وجود همه توطئه‌ها هستند.

وی تاکید کرد: شمارش معکوس برای رژیم صهیونیستی شروع شده است و امروز با سرعت در جبهه داخلی و مقابله با انتفاضه‌های فلسطینی در مسیر سراشیب قرار دارد. تجربه ما در مقابله با رژیم صهیونیستی تأکیدی بر این است که قدرت دشمن از توهم درباره ضعف ما ناشی می‌شود و هنگامی که دشمن از قدرت و عزم ما مطلع شود، رو به قهقرا خواهد رفت.

رعد گفت: وحدت امت اسلامی در گروه وحدت دیدگاه در قبال فلسطین است.

وی ضمن انتقاد از تحرکات سازشکارانه بر حمایت از همه جنبش‌های مقاومت حامی فلسطین برای بازپس گیری حقوق مشروع ملت فلسطین تاکید کرد.

محمد رعد تاکید کرد: باید به دعوت مشارکت ملت فلسطین در احیای روز قدس، روز نهضت امت و احیای مساله قدس، لبیک بگوییم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید