3 شهر رکورددار عصبی ترین مردم ایران!

کدخبر: ۴۹۱۳۶۸
اقتصادنیوز: شهرهای تهران، خراسان رضوی و اصفهان بیشترین آمار نزاع و درگیری را در کل کشور دارند.
3 شهر رکورددار عصبی ترین مردم ایران!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین، سازمان پزشکی قانونی کشور آمار نزاع را که شامل درگیری‌های خیابانی و خانوادگی می‌شود، اعلام کرد و بر اساس آن بیش از ۳۰ درصد از کل ارجاعات به بخش معاینات بالینی پزشکی قانونی مربوط به آسیب دیدگان «نزاع» است.

نیوشا ضیغمی حسابی از خجالت همسر رضا رویگری درآمد!+ عکس

پشت پرده آمار جدید دولت از درامد مردم/ یارانه ها قطع می شود؟

تهران، خراسان رضوی و اصفهان در صدر آمارهای نزاع در کشور

بر اساس این گزارش در سال گذشته، تعداد ارجاعات نزاع به مراکز پزشکی قانونی سراسر کشور برابر با ۵۸۶ هزار و ۲۸۳ نفر بود. این رقم در مقایسه با سال قبل از آن تغییر چندانی نداشته و تنها دو دهم درصد بیشتر شده است.

همچنین در اکوایران ببینید : خطای غیرانسانی در نتایج آزمایش‌ها

در این مدت استان‌های تهران با ۹۶ هزار و ۴۹۶، خراسان رضوی با ۵۱ هزار و ۶۳۰ و اصفهان با ۴۱ هزار و ۶۴ نفر بیشترین و استان‌های ایلام با سه هزار و ۴۹۰، بوشهر با سه هزار و ۶۴۱ و خراسان جنوبی با چهار هزار و ۱۶۴ نفر کمترین آمار ارجاعات نزاع را داشته‌اند.

تغییر 180 درجه ای بهاره رهنما بعد از جدایی از حاجی+ عکس

عکس جدید رضا صادقی هوادارانش را شوکه کرد

از نگاهی دیگر بیشترین نرخ نزاع بر اساس تعداد بر حسب جمعیت استان مربوط به استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، همدان و زنجان بوده و کمترین نرخ نیز مربوط به استان‌های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، بوشهر و خوزستان است.

همچنین ماه‌های خرداد با ۶۰ هزار و ۱۷۵ و شهریور با ۶۰ هزار و چهار نفر پر ارجاع ترین ماه‌های سال از جهت موارد نزاع در سال ۱۴۰۰ بوده است.

بر اساس اعلام پزشکی قانونی، از میان مراجعه‌کنندگان نزاع در سال ۱۴۰۰، تعداد ۳۹۱ هزار و ۶۲۵ نفر مرد و ۱۹۴ هزار و ۶۵۸ نفر زن بوده‌اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید