رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

مردم تحول اقتصادی را در سفره‌های خود لمس نمی کنند!

کدخبر: ۴۹۲۰۸۵
نماینده مردم شهرستان انگوت و گرمی در مجلس گفت: با گذشت هشت ماه از استقرار دولت سیزدهم مردم تحول اقتصادی را در سفره‌های خود لمس نمی‌کنند.
مردم تحول اقتصادی را در سفره‌های خود لمس نمی کنند!

به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از مهر، ولی اسماعیلی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مسئولان باید خدمت به مردم را یک اصل اساسی در هدفگذاری‌ها و برنامه‌ریزی‌ها خود قرار دهند، اظهار کرد: مردم از دولت و مجلس انتظاری جز عمل به وعده‌ها و تحقق شعارهای زمان تبلیغات انتخاباتی ندارند.

وی افزود: کارشکنی‌هایی را در فرآیند اقتصادی کشور و اختلال در برخی از حوزه‌ها شاهد هستیم که همچنان با گذشت هشت ماه از استقرار دولت سیزدهم مردم تحول اقتصادی را در سفره‌های خود لمس نمی‌کنند.

نماینده مردم شهرستان انگوت و گرمی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وعده رئیس جمهور نسبت به کنترل تورم و کاهش قیمت کالاهای اساسی بیان کرد: ما پیگیر این وعده رئیس جمهور هستیم تا در شرایط عملیاتی خیال مردم از بابت افزایش سرسام آور قیمت‌ها و تغییرات روزانه آن آسوده شود.

اسماعیلی تصریح کرد: انتظار می‌رود در دولت مردمی آیت‌الله رئیسی مشکلات اقتصادی هر چه سریع‌تر رفع شده و با توجه به افزایش ظرفیت فروش نفت و ارزآوری مناسب در کشور، سفره مردم نیز رنگین‌تر شود.

وی توجه به مناطق محروم و روستاها را دیگر رویکرد دولت بیان کرد و ادامه داد: ۱۰۰ میلیارد تومان منابع برای کاهش تنش آبی در گرمی و انگوت اختصاص یافته و در کنار آن بیشترین منابع محرومیت‌زدایی را که رقمی در حدود ۴۰ میلیارد تومان است برای شهرستان‌های گرمی و انگوت در نظر گرفتیم.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید