واکنش نماینده کارگران به خبرهایی درباره احتمال کاهش‌ دستمزد

کدخبر: ۴۹۲۳۳۸
نماینده کارگران در شورای عالی کار گفت: وزیر کار هفته گذشته مرتبا تاکید کرد که مزد کارگران تصویب و نهایی شده و ضمن اینکه از حمایت رئیس جمهور نسبت به مزد تصویب شده خبر دادند.
واکنش نماینده کارگران به خبرهایی درباره احتمال کاهش‌ دستمزد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل ازعصرایران، علی خدایی نماینده کارگران در شورای عالی کار سخنانی مطرح کرد که گزیده آن را در ادامه می خوانید.

سخنان پورابراهیمی نماینده مجلس را به هیچ عنوان به رسمیت نمی شناسیم.

تصمیم گیری در خصوص دستمزد کارگران، مربوط به شورای عالی است و بنابراین این شورا از قبل تصمیم خود را گرفته است.

 وزیر کار هفته گذشته مرتبا تاکید کرد که مزد کارگران تصویب و نهایی شده و ضمن اینکه از حمایت رئیس جمهور نسبت به مزد تصویب شده خبر دادند.

متاسفانه سخنان نماینده مجلس باعث نگرانی جامعه می شود و مشخص است که ایشان هیچ شناختی از بازار کار ندارند و نمی  دانند این بحث ها چه تنش هایی وارد بازار کار می کند.

اگر فردی کوچک ترین شناختی از بازار کار داشته باشد، متوجه خواهد شد که با راه انداختن این شایعه ها چگونه در روابط کاری کارفرما و کارگر تنش وارد می کند.

متاسفانه ایشان عنوان کرده که مزد تصویب شده باعث بیکاری گسترده می شود، سخنانی را بیان می کنند که انگار به عنوان بلندگوی اتاق بازرگانی عمل می کنند.

تمام آمارهای ما نشان می دهد که با تعدیل نیرو مواجه نیستیم، حتی در آمار مقایسه ای نسبت به سال های گذشته این اتفاق کمتر رخ داده است. بنابراین روند تعدیل نیرو کاهشی است، اینکه آقای پورابراهیمی چیزی دیگری را عنوان می کنند، واقعا جای تعجب دارد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید