صحبت‌های ماسک درباره گسترش توییتر ؛

همه آزاد هستند هر کسی راحت نیست برود!

کدخبر: ۴۹۲۷۲۸
ایلان ماسک گفت که می‌خواهد آنقدر دسترسی به توییتر را گسترش دهد که بیشتر آمریکایی‌ها از این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی استفاده کنند. او در پاسخ به سوالی درباره مهاجرت احتمالی کارمندان گفت: «همه آزاد هستند؛ اگر کسی با آن احساس راحتی نکند، با توافق به جای دیگری خواهد رفت»
همه آزاد هستند هر کسی راحت نیست برود!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از همشهری آنلاین از خبرگزاری رویترز، ماسک قراردادی را برای خرید توییتر به مبلغ ۴۴ میلیارد دلار امضا کرده که حالا سوالاتی را در میان کارمندان و مردم در مورد استراتژی او برای اداره این شبکه‌ اجتماعی ایجاد کرده است.

او به خبرنگارانی که در مراسم سالانه مت گالا در نیویورک روی فرش قرمز گرد آمده بودند، گفت که معیار مهم موفقیت این است که آیا توییتر می‌تواند مخاطبان خود را به میزان قابل توجهی افزایش دهد یا خیر.

 فوری/ واریز یارانه آرد برای مردم

ماسک که به همراه مادرش در این رویداد مورد علاقه افراد مشهور شرکت کرده بود، گفت: «در حال حاضر به نوعی جا افتاده است. من می‌خواهم درصد بیشتری از کشور در آن حضور داشته باشند و با گفت‌وگو درگیر شوند.»

بر اساس آخرین گزارش درآمد خود، توییتر روزانه حدود ۴۰ میلیون کاربر فعال در ایالات متحده دارد.

ماسک گفت که او می‌خواهد این پلتفرم تا حد امکان فراگیر باشد؛ جایی که در حالت ایده‌آل بیشتر آمریکایی‌ها در آن باشند و تا حد امکان قابل اعتماد باشد.

این میلیاردر همچنین گفت که توییتر را در مورد نحوه تبلیغ یا تنزل رتبه توییت‌ها شفاف می‌کند و می‌خواهد نرم‌افزار آن برای طرح انتقاد در دسترس عموم قرار گیرد.

ماسک در پاسخ به سوالی درباره مهاجرت احتمالی کارمندان گفت: «همه آزاد هستند.»

او گفت: «مسلما اگر کسی با آن احساس راحتی نکند، با توافق به جای دیگری خواهد رفت. این خوب است.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید