اظهارات بایدن در خصوص تحریم‌های جدید علیه روسیه

کدخبر: ۴۹۲۹۱۶
اقتصادنیوز : جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا بار دیگر از آمادگی کشورش برای اعمال تحریم‌های جدید علیه روسیه خبر داد.
اظهارات بایدن در خصوص تحریم‌های جدید علیه روسیه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد: ما آماده اعمال تحریم‌های اضافی جدید علیه روسیه هستیم و من این مسأله را ظرف این هفته با گروه هفت مطرح می‌کنم.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اوضاع اقتصادی در آمریکا گفت: ما به سمت بزرگترین کاهش کسری بودجه فدرال در یکسال گذشته در تاریخ آمریکا می‌رویم. کسری بودجه فدرال تا پایان سال به میزان ۱.۵ تریلیون دلار کاهش می‌یابد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا همچنین مدعی شد: ما برای کاهش کسری اقتصادی و کاهش مالیات بر گروه‌های کم درآمد کار می‌کنیم. ما شش میلیون فرصت کاری جدید درست کردیم و در حال کار بر روی کاهش قیمت قبوض برق هستیم.

رئیس جمهور آمریکا در ادامه اعلام کرد: افرادی که کمتر از ۴۰۰ هزار دلار در سال درآمد داشته باشند، مالیات پرداخت نخواهند کرد.

رئیس جمهور آمریکا در حالی از صحبت‌ با کشور‌های گروه هفت در زمینه تحریم‌های جدید علیه روسیه سخن می‌گوید که رئیس کمیسیون اروپا در بسته تحریمی جدید پیشنهاد داده طی چند ماه واردات نفت از روسیه به اروپا ممنوع شده و اسبربانک روسیه از سیستم سوئیفت حذف شود.

«جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز اعلام کرده اروپا در حال کار بر روی بسته ششم تحریم‌ها علیه روسیه است؛ بسته تحریمی جدیدی که هدف آن حذف سوئیفت و مقابله با واردات نفت از روسیه است و احتمالاً در نشست بعدی شورای اروپا به تصویب برسد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید