تصویری زیرخاکی از خانم بازیگر در سن 17 سالگی!

کدخبر: ۴۹۳۱۰۳
اقتصادنیوز: شبنم فرشادجو پستی اینستاگرامی به مناسبت روز بازیگر، منتشر کرد.
تصویری زیرخاکی از خانم بازیگر در سن 17 سالگی!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از برترین‌ها، شبنم فرشادجو، بازیگر تئاتر، تلویزیون و سینما، با به اشتراک گذاشتن عکسی از ۱۷ سالگی خود، زمانی که هنرجوی کانون آموزش‌های هنری سمندریان بوده است، صفحه اینستاگرامش را به‌روز کرد.

 

او در این پست که به مناسبت روز بازیگر منتشر کرده است، نوشت:

«روز بازیگر رو به خودم تبریک می‌گم که از ۱۷ سالگی هنرجوی آموزشگاه حمید سمندریان بودم .... بعد دانشکده هنر و معماری، فارغ‌التحصیل کارشناسی رشته بازیگری، کارشناسی ارشد رشته کارگردانی... پله پله جلو رفتم بدون هیچ پارتی ... ۲۷ سال شد!

خیلی جاها حقم رو خوردن .... خیلی جاها از شوق انتخاب شدن برای بازی گریه کردم ...

مفتخرم که با استادان بی نظیر تئاتر کار کردم ... با همه کسانی که یه روزی آرزوش رو داشتم .... داوود میرباقری، داوود رشیدی، علی رفیعی، علیرضا کوشک جلالی، حسن فتحی، هما روستا، حمید لبخنده، فرهاد آییش و ...

اما آرزوی شبنم کوچولو ی ۱۷ ساله کار کردن با بهرام بیضایی بود که خدا رو شکر در کارنامه کاریم یک تجربه درخشان با همیشه استاد داشتم.

برای خلق تمام این لحظات در صحنه، در کنار تمام همکاران گران‌قدر قدیمی و خاک صحنه تئاتر خورده، این روز رو به خودم تبریک می‌گم.

دستخط آقای بیضایی و میزانسن با رسم شکل در اسلایدهای بعدی»

شبنم فرشادجو، زاده سال ۱۳۵۶ در تهران، از ۱۳۷۵، بازیگری را با حضور روی صحنه تئاتر آغاز کرد و در ادامه، به سینما و تلویزیون روی آورد.

بازیگرِ زنِ سینما و تلویزیون در ۱۷سالگی

بازیگرِ زنِ سینما و تلویزیون در ۱۷سالگی

بازیگرِ زنِ سینما و تلویزیون در ۱۷سالگی

  •  

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید