دستگیری سارقان گاردریل‌های محله کهریزک حین سرقت

کدخبر: ۴۹۳۴۰۴
اقتصادنیوز: تیم عملیاتی کلانتری کهریزک دیروز 16 اردیبهشت، سارقان گاردریل‌های جاده واوان در کهریزک را در حال بریدن گاردریل مشاهده و فورا اقدام به دستگیری آنان کردند.
دستگیری سارقان گاردریل‌های محله کهریزک حین سرقت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ سارق گاردریل‌های جاده واوان کهریزک این شهرستان خبر داد.

سرهنگ دوستعلی جلیلیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت گاردریل های جاده واوان در محدوده کهریزک، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار کلانتری ۱۷۰ کهریزک قرار گرفت.

وی ادامه داد: دیروز تیم عملیاتی کلانتری کهریزک سارقان را در حال بریدن گاردریل های میدان عشقی محله کهریزک ابتدای جاده واوان مشاهده و به دستگیری آنان اقدام کردند.

جلیلیان ادامه داد: متهمان به محض رویت ماموران، با موتور سیکلت قصد فرار داشتند که با خودروی گشت برخورد و موتورسیکلت آنان واژگون و هر ۲ سارق دستگیر و در بازدید از محل تعدادی گاردریل های بریده شده و دستگاه هوابرش کشف شد.

این مسئول با بیان اینکه یکی از سارقان به علت جراحت تحت الحفظ روانه بیمارستان شد، خاطرنشان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان ضمن اقرار به بزه ارتکابی به ۲ فقره سرقت گاردریل اعتراف کردند که پس از اخذ شکایت نماینده اداره راهداری، پایان تحقیقات و تشکیل پرونده متهمان در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید