پیشنهاد یک نماینده مجلس برای حذف یارانه خودروسازان

کدخبر: ۴۹۳۶۸۱
یک نماینده مجلس نوشت: خودروهای پرمصرف و کم ایمنی و کم کیفیت هم سرمایه ملی را سوزانده، هم جیب مردم را خالی کرده و هم جانشان را گرفته. از موضع فرمانده عزیز راهور حمایت می کنم. پلاکشان نکنید.
پیشنهاد یک نماینده مجلس برای حذف یارانه خودروسازان

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی پیشهاد داد که یکی از یارانه هایی که باید حذف شود، یارانه ای است که از جیب مردم به خودروسازان داده می شود.

اردشیر مطهری نماینده گرمسار در صفحه توئیترش نوشت: «یکی از جاهایی که باید یارانه اش حذف شود، یارانه ای ست که از جیب و جان مردم به خودروسازان داده می شود.

خودروهای پرمصرف و کم ایمنی و کم کیفیت هم سرمایه ملی را سوزانده، هم جیب مردم را خالی کرده و هم جانشان را گرفته. از موضع فرمانده عزیز راهور حمایت می کنم. پلاکشان نکنید.»

طی روزهای اخیر دولت اعلام کرد که یارانه آرد صنعتی را قطع خواهد کرد و این دغدغه پیش آمده است که با توجه به این روند قیمت نان که قوت غالب مردم کشور است افزایش خواهد یافت.

نمایندگان مجلس نیز در جلسه علنی امروز (یکشنبه 18 اردیبهشت) مخالفت خود را با این موضوع اعلام کردند و خواستار شدند که دولت باید از حذف یارانه نان جلوگیری کرده و قبل از این اقدام مردم را در جریان بگذارد و از افزایش قیمت نان جلوگیری کند.

در اکوایران ببینید؛

وی همچنین در مطلب دیگری در توئیترش با هشتگ "خبر خوش" نوشت: «درمان برای همه، بیش از ۵ میلیون نفر که تحت هیچ بیمه ای نبودند، کاملا رایگان بیمه شدند و تنها با ارائه کد ملی می توانند از همه مزایای بیمه، دارو و درمان بیمارستانی و کلینیکی بهره مند شوند.

وظیفه ای که تاکنون مغفول مانده بود. بازهم خبرهای خوشی برای صاحبان اصلی انقلاب در راه است.»

وزیر بهداشت امروز (یکشنبه) جزئیات برقراری پوشش بیمه رایگان برای سه دهک درآمدی پایین را تشریح کرد و گفت: از روز گذشته ۵ میلیون و ۴۰۰ هزار فرد فاقد پوشش بیمه به بیمه سلامت معرفی شده و تحت پوشش بیمه رایگان قرار گرفتند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید