«دردسرهای شیرین»جایگزین سریال سروش صحت شد

کدخبر: ۴۹۳۸۴۶
سریال «دردسر‌های شیرین» به کارگردانی سهیل موفق هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و تکرار آن در ساعت‌های ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد خواهد بود.
«دردسرهای شیرین»جایگزین سریال سروش صحت شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خبرگزاری صداو سیما شبکه تماشا مجموعه تلویزیونی «دردسرهای شیرین» را جایگزین «ساختمان پزشکان» سروش صحت کرد.

 مجموعهٔ طنز تلویزیونی «ساختمان پزشکان» به کارگردانی سروش صحت قرار بود از (۱۸ اردیبهشت) هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش شود، اما پخش آن منتفی شد.

این مجموعه با بازی بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، شقایق دهقان، هومن برق‌نورد، سیروس ابراهیم‌زاده، مونا فرجاد، محمد شیری، فرناز رهنما و ... در سال ۱۳۹۰ به کارگردانی سروش صحت تولید و از شبکه سوم سیما پخش شد.

بنابر اعلام روابط عمومی شبکه، مجموعه «دردسر‌های شیرین» به کارگردانی سهیل موفق و تهیه کنندگی سید علی اکبر محمودی مهریزی هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش خواهد شد و تکرار آن در ساعت‌های ۲، ۸ و ۱۴ روز بعد خواهد بود.

«دردسر‌های شیرین» روایت‌گر قصه زوج جوانی است که در زندگی با چالش‌هایی جدی روبه‌رو می‌شوند. پوریا پورسرخ، مریم مومن، افسانه بایگان، یوسف مرادیان، پاشا جمالی، سمیرا حسینی، رضا توکلی، رسول توکلی، شهین تسلیمی و مرتضی کاظمی در این سریال بازی کرده اند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید