تصاویری از پرتاب تخم‌مرغ به سمت وزیر خارجه/ واکنش او چه بود؟

کدخبر: ۴۹۴۳۴۷
وزیر امور خارجه آلمان در جریان یک مراسم انتخاباتی در شهر «ووپرتال» با تخم‌مرغ‌هایی که به سمت وی پرتاب شد، مورد اعتراض قرار گرفت.
تصاویری از پرتاب تخم‌مرغ به سمت وزیر خارجه/ واکنش او چه بود؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، «آنالنا بائربوک» وزیر امور خارجه آلمان از سوی یک زن که در تجمع پیش از انتخابات در «ووپرتال» شرکت کرده بود، مورد حمله با تخم‌مرغ قرار گرفت. 

به گزارش روزنامه «گالف تودی»، وزیر خارجه آلمان به منظور حمایت از «مونا نوبائر» نامزد حزب سبزها روی صحنه حاضر شد که زنی به سمت وی تخم‌مرغ پرتاب کرد. 

طبق این گزارش، این تجمع در آستانه انتخابات استانی در «نوردراین وستفالن» برگزار شد و بائربوک بسیار خونسرد واکنش نشان داد، از برخورد تخم‌مرغ با خودش جلوگیری کرد و به سخنرانی ادامه داد.

به گزارش رسانه‌های محلی، وی با بیان اینکه اجازه نمی‌دهد کسی او را بترساند، گفت: «شما می‌توانید هر چقدر که می‌خواهید تخم‌مرغ پرتاب کنید». او همچنین به زنی که به سمتش تخم‌مرغ پرتاب کرد، گفت که حق دارد نظرش را داشته باشد اما راه او بهترین نبود.

پلیس اعلام کرد: تخم‌مرغ به هدف نخورد و علیه زنی که عامل این اقدام بود، به دلیل تلاش برای وارد کردن صدمات بدنی، اتهامات کیفری مطرح شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید