سردار فدوی: دشمن با وجود جهادگران پای کار، هیچگاه موفق نبوده است

کدخبر: ۴۹۴۶۴۶
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه ۴۰ هزار گروه جهادی در کشور فعال هستند، گفت: در حال حاضر رفع مشکل آبرسانی ۱۰ هزار روستا در دستورکار قرار دارد.
سردار فدوی: دشمن با وجود جهادگران پای کار، هیچگاه موفق نبوده است

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی، پیش از ظهر یک شنبه، در آیین تجمع جهادگران فاطمی استان البرز که در ورزشگاه انقلاب برگزار شد، با بیان اینکه در اصلاح مصوبه قانون بسیج سازندگی، کلمه جهاد هم احیا خواهد شد و با افزودن آن، ساختار «بسیج جهاد سازندگی» شکل خواهد گرفت، گفت: وقتی انقلاب و مکتبی این توانایی را دارد که طبق دستور خدا عمل کند و خدا نیز به وعده‌اش عمل می‌کند و همه مستکبران عالم را به خاک مذلت می‌نشاند، نباید گرفتار چنین مسائلی باشد که اکنون ما درگیر آن هستیم.

جانشنین فرمانده کل سپاه پاسدار با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در مسیر ارائه خدمات به مردم به وجود آمدند، ادامه داد: این مردم صبور و عزیز نباید محدودیت داشته باشند.

این فرمانده ارشد سپاه با بیان اینکه باید برای رفع مشکلات مردمی به کمک آن‌ها برویم، یادآور شد: گروه‌های جهادی در سراسر کشور آماده فعالیت و ارائه خدمات به مردم هستند.

وی در بخش دیگری با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی ایران طی ۴۳ سال گذشته از هر راهی برای آسیب زدن به ایران فروگذار نبودند، یادآور شد: دشمن هیچگاه نتوانستند نتیجه بگیرد چرا که خیل عظیم جهادگران و رزمندگان پای کار بودند و کار کردند.

 سردار فدوی با تاکید بر اینکه جبهه حق همیشه پیروز میدان است و این باعث یاس دشمنان شدند، تصریح کرد: یکی از تبلورهای جبهه مقاومت و پیروزی آن «بسیج سازندگی» است؛ گروه‌های جهادی پای کار آمدند و برای کمک به هم نوعان خود تمام سعی خود را به کار گرفتند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بیش از ۴۰ هزار گروه جهادی در سراسر کشور وجود دارند که در اقصی نقاط کشور در تمام رشته‌های مختلف فعال هستند و هر موضوعی پیش آید با اخلاص و صدق برای حل مشکلات مردم وسط میدان می‌روند.

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی در حوادث و شرایط مختلف کنار مردم بودند، تصریح کرد: حضور در زلزله، سیل و مناطق محروم از جمله اقدامات این گروه‌های جهادی است؛ همچنین گروه‌های جهادی در زمینه‌های فرهنگی، پزشکی، اجتماعی و … فعال هستند.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی خاصه در مناطق محروم کشور فعالیت دارند، اظهار کرد: امروز هر نقطه از کشور که با مشکلاتی مواجه هستند گروه‌های جهادی پای کار آمدند.

سردار فدوی تصریح کرد: یکی از طرح‌هایی که گروه‌های جهادی در سراسر کشور با آن درگیر هستند آبرسانی به ۱۰ هزار روستا است.

وی با تاکید بر اینکه تمامی مناطق محروم و روستاها باید از خدمات بهره مند شوند، یادآور شد: پسندیده نیست پس از انقلاب اسلامی برخی از مناطق در آب شرب دچار مشکل شوند. در این راستا طرح مشترکی با وزارت نیرو برگزار شد و امیدواریم بتوانیم پیش از پایان سال این مشکل را برطرف کنیم.

سردار فدوی در خصوص اجرای طرح‌هایی در حوزه راه روستایی و خانه محرومان، تصریح کرد: ضمن اینکه سپاه ازتمام توان خود برای رفع مشکلات کشور به خصوص در مناطق محروم و روستایی استفاده می‌کند مجلس و دولت نیز همراه این گروه‌ها شده تا تمام مشکلات کشور رفع شود.

وی خاطرنشان کرد: در دولت‌های گذشته با سیاست‌های غلطی با فرمول دشمن می‌خواستند که مشکل اقتصادی کشور را حل کنند در حالیکه دشمنان در کشورهای خودشان با گرفتاری‌های زیادی روبرو هستند که هزاران و میلیون‌ها چادرهای خیابان نشین ها و آواره‌هایی که از خانه‌های خود به لحاظ همان سیاست‌ها آواره شده اند نشان از این شکست دارد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یادآور شد: اگر بخواهیم با این فرمول‌ها مشکل کشور را رفع کنیم ایران سربلند نمی‌شود بلکه ما فرمول‌های خود را برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم داریم که به زودی شاهد آن خواهیم بود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید