دستگیری سارقان منازل مسکونی با 5 فقره سرقت

کدخبر: ۴۹۵۸۴۹
اقتصادنیوز: باند سارقان منازل مسکونی ورامین با ۵ فقره سرقت دستگیر شدند.
دستگیری سارقان منازل مسکونی با 5 فقره سرقت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مرکز اطلاع رسانی ستاد فرماندهی انتظامی شرق استان تهران، فرمانده انتظامی شهرستان ورامین گفت: باند سارقان منازل مسکونی ورامین با ۵ فقره سرقت به ارزش ۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دستگیر شدند.

سرهنگ"جعفر شمس بیرانوند" با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر سرقت از منازل آنان، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پایگاه پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی اظهار داشت: کارآگاهان با تحقیقات و بررسی دوربین‌های مداربسته و شیوه‌های نوین پلیسی، ۲ متهم را شناسایی کرده و پس از هماهنگی قضائی، سارقان را دستگیر کردند که در تحقیقات به عمل آمده از این افراد، متهمین ضمن اعتراف به ۵ فقره سرقت،  سه نفر از مالخران را که اقدام به خرید اموال مسروقه می کردند را

معرفی کردند که این افراد نیز توسط عوامل پلیس دستگیر شدند.

بیرانوند تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این افرد، مقادیر زیادی از اموال مسروقه از قبیل ۶۵ دستگاه تلفن همراه مسروقه ۸ دستگاه باکس مربوط به تعویض سریال های گوشی و یک دستگاه رایانه کشف شد.
این مقام انتظامی افزود: متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.
بیرانوند همچنین از دستگیری ۳ نفر از اوباش ورامین خبر داد.

فرمانده انتظامی ورامین افزود: ماموران پایگاه اطلاعات شهرستان ورامین با اشرافیت و هوشمندی مطلع شدند که یکی از اوباش سطح یک شهرستان که دارای سابقه کیفری و تیراندازی های متعدد در سطح ورامین، قصد دارد که یک قبضه اسلحه جنگی کلت کمری را حمل کند که برخورد با این فراد را در دستور کار قرار دادند.

وی تصریح کرد: مأموران پس از کسب اطلاعات لازم طی هماهنگی با مقام قضایی، به مخفیگاه وی مراجعه کرده و موفق شدند تا ۳ متهم را دستگیر کنند که در بازرسی به عمل آمده از آن محل، یک قبضه اسلحه کلت جنگی با ۲۰ فشنگ و یک سلاح سرد قمه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ورامین درپایان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده قضایی به مرجع قضائی تحویل شدند گفت : امنیت مردم ، خط قرمز ناجا میباشد و نیروی انتظامی با مخلین امنیت با تمام ظرفیت خود مقابله می کند.
ورامین با ۳۰۰ هزار نفر جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید