شوخی زشت احسان علیخانی با شرکت کننده جوان عصر جدید + فیلم

کدخبر: ۴۹۶۱۴۹
شوخی زشت احسان علیخانی با شرکت کننده جوان عصر جدید که دو رگه ایرانی و کره‌ای بود با واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد که نباید با افرادی که دو رگه هستند اینگونه صحبت شود.
شوخی زشت احسان علیخانی با شرکت کننده جوان عصر جدید + فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از شبونه یکی از شرکت کننده های عصر جدید که دو رگه ایرانی و کره ای بود مورد تمسخر احسان علیخانی قرار گرفت و باعث شد این شرکت کننده ناراحت شود.

احسان علیخانی به او گفت دیده ای که مردم ایران چقدر خارجی ها را دوست دارد و تو که 50 درصد ایرانی هستی ابراز محبت ایرانی ها را متوجه شده ای؟

 
این صحبت های احسان علیخانی با واکنش های کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد که نباید با افرادی که دو رگه هستند اینگونه صحبت شود و برای ملیت آنها درصد تعیین شود.

علیخانی سعی کرده که در کنار اجرای برنامه های خود با شوخی فضای برنامه را به سمت شادی پیش ببرد و در برنامه عصر جدید نیز بارها این کار را کرده است که در برخی از رسانه ها با ایراد های مواجه شده است احسان علیخانی که سال‌ها با برنامه ماه عسل لحظات عرفانی را برای مردم خلق کرد حالا سعی کرده که روند برنامه های خود را تغییر بدهد و با ساخت برنامه های جوکر و عصر جدید لحظات شادی را برای مردم ایجاد کند در این صفحه میتوانید ویدیو شوخی احسان علیخانی با یکی از شرکت کننده های دورگه عصر جدید را مشاهده کنید.

لازم به ذکر است احسان علیخانی در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستند های کوتاه مشغول شد. اولین‌بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه‌ عسل» یک چهره شد.

احسان علیخانی در برنامه تحویل سال ۱۳۹۰ یک ماراتن اجرای ۱۱ ساعته داشت و توانست این اجرا را به تجربه‌ای متفاوت برای بینندگان تلویزیونی بدل کند. او در طول فعالیت خود اجراهایی مانند صبح آمد، باران به روایت دیگر، ماه عسل… ؛ کارگردانی کارهایی مانند محرمانه، آمد نوبهار، سامی یوسف… و تهیه کنندگی برنامه هایی مانند محرمانه، شیخ بهایی، نور بالا و ماه عسل را برعهده داشته است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید