جریمه میلیونی در انتظار رانندگانی که واکسن نزده‌اند

کدخبر: ۴۹۶۲۷۹
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان گفت: تزریق دو دُز واکسن کرونا برای رانندگانی که قصد تردد بین شهری در استان اصفهان را دارند، ضروری است.
جریمه میلیونی در انتظار رانندگانی که واکسن نزده‌اند

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، سرهنگ محمدرضا محمدی با اشاره به مصوبه ستاد مقابله با کرونا مبنی بر جلوگیری از تکرار شیوع گسترده این بیماری در سطح استان اصفهان اظهار داشت: بر این اساس مقرر شد تا اعمال قانون در خصوص رانندگانی که بر اساس کد ملی دو دُز واکسن کرونا دریافت نکرده‌اند انجام شود.

وی افزود: بر این اساس دوربین‌های هوشمند در جاده‌ها و درون شهرها برای ثبت تخلف عدم تزریق واکسن کرونا فعال شده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان مراجعات زیادی در این زمینه در اردیبهشت ماه داشته‌ایم، افزود: ثبت تخلفات و اعمال قانون به صورت هوشمند توسط دوربین‌های کنترل و نظارت انجام می‌شود.

وی گفت: جریمه در نظر گرفته شده برای عدم انجام دو دُز واکسیناسیون برای رانندگانی که تردد بین شهری دارند، یک میلیون و ۵۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

سرهنگ محمدی اضافه کرد: با توجه به بهبود شرایط جامعه از نظر کاهش شیوع بیماری کرونا و شروع فعالیت مدارس، دانشگاه‌ها و همچنین رونق گرفتن سفرهای بین شهری لازم است که هم استانی‌ها و هموطنان همچنان به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و زدن واکسن اهتمام ورزند تا شاهد اوج گرفتن دوباره این بیماری نباشیم.

جریمه میلیونی رانندگانی که واکسن نزده‌اند

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید