سقوط 75 متری مرد 61 ساله از آبشار بزرگ لوه

کدخبر: ۴۹۶۴۹۵
اقتصادنیوز: مرد ۶۱ ساله که از ارتفاع ۷۵ متری سقوط کرده دچار مولتی تروما شده پس از رهاسازی و انتقال به بالادست توسط تیم های امدادگر جمعیت هلال احمر به عوامل اورژانس تحویل داده شد.
سقوط 75 متری مرد 61 ساله از آبشار بزرگ لوه

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان های مینودشت و گالیکش از سقوط مرد ۶۱ ساله از آبشار بزرگ لوه خبر داد.

محمدرضا استیری با اشاره به اینکه عصر امروز حادثه سقوط از ارتفاع به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان گلستان گزارش شد، اظهار کرد: این حادثه در آبشار لوه واقع در محور گالیکش به جنگل گلستان در محدوده آبشار بزرگ رخ داده بود که از طریق اورژانس ۱۱۵ به هلال احمر نیز گزارش شد.

وی با بیان اینکه دو تیم امدادی شامل چهار نفر امدادگر به همراه یک دستگاه آمبولانس و یک دستگاه ست نجات حامل تجهیرات تخصصی ست کوهستان در این عملیات به کارگیری شدند، افزود: در این عملیات یک نفر، فرد سقوط کرده از ارتفاع مورد امداد رسانی قرار گرفت.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستانهای مینودشت و گالیکش فرد حادثه دیده را آقایی ۶۱ ساله دانست که از ارتفاع ۷۵ متری سقوط کرده، خاطرنشان کرد: فرد مصدوم‌ که دچار مولتی تروما شده پس از رهاسازی و انتقال به بالادست توسط تیم های امدادگر جمعیت هلال احمر به عوامل اورژانس تحویل داده شد.

 

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید