صف بسیار طولانی در نمایشگاه کتاب/ مردم برای چه کتابی اینطور صف کشیدند؟ +عکس

کدخبر: ۴۹۶۵۳۱
روز گذشته جشن امضای جدیدترین اثر فاضل نظری با عنوان «وجود» باعث ایجاد صفی بزرگ و طولانی شد و استقبال از کتاب جدید این شاعر کشورمان به حدی بود که برای خرید کتاب به همراه امضای شاعر باید ساعت‌ها در صف می‌ماندی.
صف بسیار طولانی در نمایشگاه کتاب/ مردم برای چه کتابی اینطور صف کشیدند؟ +عکس

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خراسان ، کاربری با بازنشر شلوغی جشن امضای کتابِ «وجودِ» فاضل نظری نوشت: آن‌هایی که تا دیروز می‌گفتید فقط برای فلافل خریدن در نمایشگاه کتاب صف دیده می‌شود امیدوارم این عکس‌ها را هم ببینید. 

این صف نمایشگاه کتاب را هم ببینید. نمایشگاه کتاب در حالی به روزهای پایانی رسیده که روز گذشته صف خرید دو کتاب در نمایشگاه باعث شادی کتاب‌دوستان شد و کاربران زیادی تصاویر آن را در شبکه اجتماعی بازنشر کردند. البته پیش از این هم در غرفه انتشارات به‌نشر شاهد ایجاد صف برای خرید کتاب بودیم. با این حال روز گذشته جشن امضای جدیدترین اثر فاضل نظری با عنوان «وجود» باعث ایجاد صفی بزرگ و طولانی شد و استقبال از کتاب جدید این شاعر کشورمان به حدی بود که برای خرید کتاب به همراه امضای شاعر باید ساعت‌ها در صف می‌ماندی.

کاربری با بازنشر این شلوغی نوشت: «آن‌هایی که تا دیروز می‌گفتید فقط برای فلافل خریدن در نمایشگاه کتاب صف دیده می‌شود امیدوارم این عکس‌ها را هم ببینید.»

فاضل نظری در صفحه اینستاگرامش ویدئوی کوتاهی از این جشن امضا منتشر کرد که حکایت از شلوغی آن داشت.

این صف، برای جشن امضای کتاب چه کسی در نمایشگاه کتاب تشکیل شد؟/ عکس

این صف، برای جشن امضای کتاب چه کسی در نمایشگاه کتاب تشکیل شد؟/ عکس کتاب

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • نیم قرن با اقتصاد ایران؛ ۲۹ اسفند

      اقتصادنیوز: «نیم قرن با اقتصاد ایران» به سال چهارم رسید. ما در این بخش‌ تلاش می‌کنیم روندهای اقتصاد ایران و جهان را…

    کارگزاری مفید