میزان افزایش حقوق سربازان اعلام شد

کدخبر: ۴۹۶۷۸۸
رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: حداقل حقوقی که یک سرباز در سال گذشته دریافت میکرده یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان بوده است و امسال به ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.
میزان افزایش حقوق سربازان اعلام شد
به گزارش اقتصادنیوز به نقل از صدا و سیما، سردار مهری، رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور گفت: براساس مساعدت مجلس شورای اسلامی و دولت و پیگیری‌های سازمان نیرو‌های مسلح حقوق سربازان حداقل ۱۱۵ درصد افزایش یافت.
 
سردار مهری افزود: حداقل حقوقی که یک سرباز در سال گذشته دریافت میکرده یک میلیون و ۴۹۰ هزار تومان بوده است و امسال به ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

وی درباره معوقه فروردین سربازان که پرداخت نشده گفت: این ابلاغیه مربوط به ۱۴۰۱ است و معوقه فروردین هم قطعا در ماه‌های آینده پرداخت می‌شود.

رئیس سازمان وظیفه عمومی فرماندهی کل انتظامی کشور افزود: حقوق سربازان بر اساس مقطع تحصیلی، جایگاه خدمتی، محل خدمت و مجرد یا متاهل بودن متغیر است که از ۲ میلیون و ۵۲۰ هزار تومان شروع و تا بیش از ۴ میلیون تومان خواهد بود.

این در حالی است که بر اساس مصوبه مجلس در بودجه ۱۴۰۱، عموم سربازان حداقل ۳ میلیون و ۳۶۰ هزار تومان و سربازان متاهل حداقل ۵ میلیون تومان (برابر با حداقل حقوق کارمندی با احتساب کسورات) حقوق خواهند گرفت.»

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید