کار خیرخواهانه علی دایی خبرساز شد+ فیلم

کدخبر: ۴۹۷۰۰۰
علی دایی در ادامه کار‌های خیرخواهانه‌اش این بار به روستای آزاد ده سر زده است.
 کار خیرخواهانه علی دایی خبرساز شد+ فیلم

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فرارو، علی دایی، اسطوره فوتبال ایران، بعد از بی‌مهری‌هایی که در این فوتبال دیده از مستطیل سبز دور شده، ولی ارتباطش با مردم را هرگز قطع نکرده است. اتفاقا دایی به واسطه کار‌های خیرخواهانه‌ای که انجام می‌دهد این روز‌ها بیش از هر زمان دیگری نزد مردم محبوب شده است.

به گزارش فرارو، در تازه‌ترین اقدام پسندیده، سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران، دیروز برای سرکشی به مدرسه‌ای در یکی از روستا‌های محروم خراسان رضوی به روستای آزاد ده در صالح آباد سفر کرد. علی دایی در بازدید از مدرسه خیرساز سید صبور معینی با اشاره به لزوم توسعه فضا‌های آموزشی مورد نیاز برای مناطق محروم کشور گفت: باید به امر آموزش در مناطق محروم کشور اهمیت بیشتری داده شود و دانش آموزان مناطق محروم نیازمند توجه و نگاه ویژه‌ای هستند.

او افزود: در مناطق محروم دانش آموزان مستعد زیادی وجود دارند و همین دانش آموزان آینده سازان جامعه هستند و انتظار می‌رود نهاد‌هایی همچون آستان قدس رضوی از دانش آموزان محروم شهرستان صالح آباد و شهرستان‌های دیگر حمایت بیشتری داشته باشند.

یاسر رسولی رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان صالح آباد نیز در این بازدید گفت: از علی دایی، افتخار ورزش کشور و همچنین خانم صفاری خیر ارجمند مدرسه ساز تشکر می‌کنم که با سفر به صالح آباد ثابت کردند که دغدغه توسعه بیشتر فضا‌های آموزشی و رفع نیاز‌های دانش آموزان شهرستان صالح آباد را دارند و این موضوع برای ما بسیار ارزشمند است.

او افزود: آقای علی دایی و خانم صفاری خیر مدرسه ساز با حضور در صالح آباد و طی مسافت طولانی باعث دلگرمی فرزندان و مردم این آب و خاک شدند.

در سال‌های گذشته ۳ فضای آموزشی و یک نمازخانه توسط خانم نازی صفاری، خیر مدرسه سازدر روستای آزادده و شهر صالح آباد ساخته شده است و خانم صفاری از این مدارس نیز حمایت و پشتیبانی مداوم داشته است.


 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید