انتقاد تند وزیر رئیسی از صدا و سیما/ از موضوع رتبه بندی دست بردارید/ چه کسی کنکور را تا این حد بزرگ جلوه داد؟

کدخبر: ۴۹۷۲۷۴
وزیر آموزش و پرورش گفت: چه کسی کنکور را جز صدا و سیما تا این حد بزرگ جلوه داده است؟ چرا به موضوعات اساسی آموزش و پرورش پرداخته نمی‌شود.؟
انتقاد تند وزیر رئیسی از صدا و سیما/ از موضوع رتبه بندی دست بردارید/ چه کسی کنکور را تا این حد بزرگ جلوه داد؟

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش در اولین جلسه شورای سیاستگذاری اجرای سند نظام جامع راهنمایی و مشاوره و کمیته ملی پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی دانش آموزان با عرض تسلیت به مناسبت شهادت شهید صیاد خدایی و گرامیداشت سالگرد فتح خرمشهر گفت: در جنگ تعلیم و تربیت کار ما به مراتب سخت‌تر است. دانشجویان دانشگاه فرهنگیان می‌توانند به ما کمک کنند. پنج هزار دکتر معلم داریم که هر کدام از آنها می‌توانند در مناطق خودشان به کمک مهارت‌هایشان به ما در زمینه کاهش آسیب‌های اجتماعی کمک کنند.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های خوبی در آموزش و پرورش وجود دارد، گفت: برنامه مدارس ایران که در زمان کرونا در رسانه ملی پخش شد کمک خیلی خوبی بود؛ اما من به صدا و سیما هم نقد دارم. دست از رتبه بندی بردارید.

یوسفی در انتقادی صریح از صدا و سیما گفت: من به آقای جبلی هم نامه نوشتم که از این موضوع رتبه بندی دست بردارید. چرا در زمینه کارکنان خودتان برنامه نمی‌سازید. ما زیر میز نمیزنیم فقط واقعیت را عرض می‌کنیم. چه کسی کنکور را جز صدا و سیما تا این حد بزرگ جلوه داده است؟ چرا به موضوعات اساسی آموزش و پرورش پرداخته نمی‌شود؟

ادامه دارد

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید