هشدار به تهرانی ها / صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت

کدخبر: ۴۹۷۴۰۰
اقتصادنیوز: طبق گزارش سازمان هواشناسی استان تهران آسمان پایتخت برای روز چهارشنبه چهارم خردادماه وزش باد شدید، گردوخاک، آلودگی هوا پیش بینی شده است.
هشدار به تهرانی ها / صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از مهر، مدیر کل مدیریت بحران استانداری تهران از صدور هشدار نارنجی هواشناسی در پایتخت خبر داد.

حامد یزدی مهر، در خصوص وضعیت آب و هوایی در استان تهران اظهار داشت: طبق گزارش سازمان هواشناسی استان تهران آسمان پایتخت برای روز چهارشنبه چهارم خردادماه وزش باد شدید، گردوخاک، آلودگی هوا پیش بینی شده است.

یزدی مهر با اشاره به پیش بینی وزش باد شدید افزود: در این باره هشدار سطح نارنجی هواشناسی برای فردا چهارشنبه چهارم خرداد ماه صادر شده و شاهد وزش باد شدید، کاهش کیفیت هوا، کاهش شعاع دید، آسیب به صنایع حساس به گردوخاک، تأخیر و احتمال لغو پروازها شکستن درختان فرسوده، آسیب به سازه‌های موقت خواهیم بود.

وی در خصوص شکستن درختان فرسوده، سقوط اجسام، کاهش موقت میدان دید و کیفیت هوا و احتمال آسیب به سازه‌های موقت هشدار داد.

در اکوایران ببینید؛

مدیر کل مدیریت بحران استاندار تهران با اشاره به وقوع گرد و غبار و آلودگی در پایتخت گفت: اجتناب از حضور در فضای باز برای تمام گروه‌ها، احتیاط در ترددهای جاده‌ای، مدیریت و محافظت از صنایع حساس به گردوخاک، عدم پارک خودروها در کنار درختان فرسوده و ساختمان‌های نیمه‌کاره به همه شهروندان توصیه می‌شود.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    اخبار بیشتر در سرویس اقتصادی
    کارگزاری مفید