چرا نگفتی کمر مردم از تحریم ها شکسته/شعار را همه ما بلدیم!

حمله تند آزیتا ترکاشوند به ترانه علیدوستی/ نمی شود میلیارد میلیارد دستمزد تهیه کننده اختلاس گر را نوش جان کنی و بعد ادای رابین هود دربیاوری!

کدخبر: ۴۹۸۵۵۰
آزیتا ترکاشوند در پستی اینستاگرامی حسابی ترانه علیدوستی را مورد انتقاد قرار داد. او نوشت مگر میشود میلیارد میلیارد دستمزد تهیه کننده اختلاس گر را نوش جان کنی و بعد دادخواه مردم باشی و در شبکه های خارجی ادای رابین هود را دربیاوری!
حمله تند آزیتا ترکاشوند به ترانه علیدوستی/ نمی شود میلیارد میلیارد دستمزد تهیه کننده اختلاس گر را نوش جان کنی و بعد ادای رابین هود دربیاوری!

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از رصد روز ، آزیتا ترکاشوند  بازیگر ۴۲ ساله سینما و تلویزیون که اخیراً سریال حکم رشد با بازی او از شبکه سوم سیما در حال پخش است در پستی اینستاگرامی حسابی ترانه علیدوستی را مورد انتقاد قرار داد. حمله تند آزیتا ترکاشوند به ترانه علیدوستی با بازتاب مختلفی همراه بود او در این پست برای او نوشت شتر سواری دولا دولا نمی شود.

سنگ تمام مهدی طارمی برای فردوسی پور+ عکس

حمله تند آزیتا ترکاشوند به ترانه علیدوستی

خانم ترانه علیدوستی هنرمند گرامی با این پوز نمی شود از درد مردم گفت نمی توان درک کرد دستهای پینه بسته ی پدری را نخواهی فهمید رنج مادری را که خود سرپرست خانواده است یعنی چه؟
خانم ترانه شتر سواری که دولا دولا ندارد ،مگر میشود میلیارد میلیارد دستمزد تهیه کننده اختلاس گر را نوش جان کنی و بعد دادخواه مردم باشی و در شبکه های خارجی ادای رابین هود را دربیاوری ،ای بانوی دلاور و شجاع پول دستمزد شهرزاد را به مردمی که مدعی هستی دوستشان داری و قلبت برایشان می تپد با عشق ببخش شعار را همه ی ما بلدیم.
ای بانوی آزاده خواه و مردم دوست کاش زمانی که رقص کنان و خرامان خرامان روی فرش قرمز کن قدم میزدی و حرص قدرت طلبی باعث شده بود فراموش کنی ارزش نخل سوخته آبادان بیشتر از نخل طلا ی کن است ،راستی چرا آنجا صدای مردم نشدین چرا نگفتی کمر مردم از تحریم ها شکسته چرا با یک تسلیت تسلای دل مردم داغ دیده آبادن نبودی آبادان را فراموش کردی ،
البته که حق میدهم چرا ؟چون تو تنها یک ایرانی نیستی تابعیت داری و از آنجای که در وجودت تو مردم دوستی و میهن پرستی فریاد میزند به هر حال باید هر دو کشورت و مردمت را مراقب باشی و احسن برتو و وجودت و شرفت
 
حمله تند آزیتا ترکاشوند به ترانه علیدوستی
 
 
اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    • اعلام آمار تامین ارز کالاهای اساسی، صنایع و واردات در برابر صادرات از ابتدای سال تاکنون

      اقتصادنیوز: بر اساس بررسی‌ها از ابتدای فروردین سال جاری تا ۲۸ ام مجموعا حدود ۲.۵ میلیارد دلار ارز به گروه‌های مختلف…

    کارگزاری مفید