علت شهادت یک مأمور نیروی انتظامی اعلام شد

کدخبر: ۴۹۸۶۸۰
فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی گفت: طی یک حادثه سرباز «علی شبانی» از شهرستان کاخک خراسان‌رضوی که خدمت مقدس سربازی را در شهرستان قاین می‌گذراند مجروح و دچار آسیب شد که بلافاصله جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان انتقال داده شد.
علت شهادت یک مأمور نیروی انتظامی اعلام شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، فرمانده انتظامی خراسان‌ جنوبی گفت: روز گذشته سرباز «علی شبانی» از سربازان انتظامی قائنات و اهل شهرستان «کاخک» خراسان‌ رضوی در درگیری با قاچاقچیان به درجه رفیع شهادت نائل شد.

سردار ناصر فرشید فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: روز گذشته مأموران انتظامی شهرستان قاین در استان خراسان‌جنوبی حین گشت‌زنی در محور قاین به بیرجند به یک دستگاه خودرو مشکوک شدند که راننده بلافاصله با رؤیت مأموران ادام به فرار کرد.

وی بیان کرد: قاچاقچیان برای فرار از محل و گمراه کردن مأموران، از عوامل دودزا استفاده و این امر سبب عدم دید مأموران شده که دراین حین خودروی انتظامی واژگون شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی اظهارکرد: طی این حادثه سرباز «علی شبانی» از شهرستان کاخک خراسان‌رضوی که خدمت مقدس سربازی را در شهرستان قاین می‌گذراند مجروح و دچار آسیب شد که بلافاصله جهت سیر مراحل درمانی به بیمارستان انتقال داده شد.

فرشید اعلام کرد: متأسفانه علی‌رغم تلاش تیم پزشکی سرباز «علی شبانی» به‌علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید