خبر جدید از متروپل/ راه ورود امدادگران به طبقات زیرین ساختمان باز شد

کدخبر: ۴۹۸۶۸۶
وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران گفت: حجم سازه بسیار زیاد است و همین امر تاکنون مانع ورود تیم‌های عمل کننده به طبقات زیرین ساختمان متروپل شد.
خبر جدید از متروپل/ راه ورود امدادگران به طبقات زیرین ساختمان باز شد

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: با برداشته شدن حجم زیادی از آوار ساختمان متروپل، امدادگران و گروه‌های نجات به طبقه هم‌کف و زیرزمین ساختمان متروپل دسترسی پیدا کردند.

وحید شعبانی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حجم سازه بسیار زیاد است و همین امر تاکنون مانع ورود تیم‌های عمل کننده به طبقات زیرین ساختمان متروپل شد.

وی گفت: با برداشته شدن حجم زیادی از آوار ساختمان متروپل، امدادگران و گروه‌های نجات به طبقه هم‌کف و زیرزمین ساختمان متروپل دسترسی پیدا کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان ادامه داد: برابر پروتکل‌های امدادی امکان زنده ماندن و خروج افرادی که در زیر لایه‌های آواری در سه روز اول مانده‌اند امکان‌پذیر است و باید جست‌وجو و تفحص توسط تجهیزات انفرادی انجام شود و اگر تجهیزات لجستیک سنگین وارد شود امکان فوت کسانی که زیر زمین هستند، وجود دارد.

شعبانی افزود: از روز سوم تجهیزات سنگین وارد مکان حادثه شدند و تقریبا انبوهی از سازهای بتنی در دو روز گذشته خارج و بیش از نیمی از کار انجام شده است.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید