تغییر ساعت کار ادارات اجرایی می‌شود؟/پاسخ استاندار تهران

کدخبر: ۴۹۸۸۶۷
استاندار تهران گفت: دولت مصوبه‌ای در خصوص مدیریت مصرف برق در اختیار استانداری قرار داده و پیرو آن مکاتبه‌ای بین شرکت توزیع برق استان تهران با استانداری انجام شد که در حال بررسی آن هستیم.
تغییر ساعت کار ادارات اجرایی می‌شود؟/پاسخ استاندار تهران

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از فارس، استاندار تهران گفت: اصل موضوع تغییر ساعت ادارات در تهران در مورد مکاتبه‌ شرکت توزیع برق استان تهران با استانداری برای کاهش مصرف انرژی بوده و این اتفاق جدیدی نیست اما در حال بررسی آن هستیم.

محسن منصوری استاندار تهران روز سه شنبه در حاشیه برگزاری چهاردهمین رزمایش کمک مومنانه که در آستان شیخ صدوق شهرری برگزار شد، اظهار کرد: متاسفانه در برخی از سایت‌ها و شبکه‌های مجازی از قول مجموعه استانداری خبرهای ضد و نقیضی از کاهش یا افزایش ساعت کاری ادارات استان تهران پخش شده است که درست نیست.

وی گفت: دولت مصوبه‌ای در خصوص مدیریت مصرف برق در اختیار استانداری قرار داده و پیرو آن مکاتبه‌ای بین شرکت توزیع برق استان تهران با استانداری انجام شد که در حال بررسی آن هستیم.

استاندار تهران با بیان اینکه در حال کارشناسی این درخواست هستیم، بیان کرد: رسیدگی به درخواست شرکت توزیع برق استان تهران در دست کار است و نتیجه حاصله با هماهنگی دولت اعلام و اطلاع رسانی می‌شود.

منصوری بیان کرد: تهران استانی معمولی نیست که استانداری تصمیم بگیرد و فقط ادارات تابعه تحت تاثیر قرار گیرند، در تهران هر تصمیمی گرفته شود کل دولت، وزارت خانه‌ها و سازمان‌های ملی دخیل هستند و برای اتخاذ هر دستوری باید با دولت هماهنگی کلان صورت گیرد.

استاندار تهران افزود: درخواست شرکت توزیع برق استان تهران در مرحله کارشناسی است و همکاران ما در حوزه معاونت اداری مالی برای ساعات کاری و معاونت عمرانی برای مدیریت مصرف انرژی در حال بحث و تبادل نظر هستند؛ نظر دستگاه‌های مختلف باید اخذ شود و در تهران نگاه تنها برای مصرف انرژی نیست بلکه بحث‌های اجتماعی، ترافکی و مباحث امنیتی نیز وجود دارد که باید به طور کلی به آنها رسیدگی شود.

وی افزود: شرکت توزیع برق استان تهران صرفا از زاویه کاهش مصرف انرژی درخواست خود را ارائه داده است، مسئله ساعت کاری در تهران بسیار مهم است و شهروندان بدانند که هر تصمیمی در این مورد گرفته شود حتما اطلاع رسانی خواهد شد.

در انتهای رزمایش کمک‌های مومنانه فرمانده سپاه حضرت سیدالشهداء(ع) استان تهران، استاندار تهران و فرماندار شهرری بر سر مزار شیخ رجبعلی خیاط، شیخ حسین زاهد، آیت‌الله جلوه و جهان پهلوان تختی حاضر و به آنان ادای احترام کردند.

اخبار روز سایر رسانه ها
    تیتر یک
    کارگزاری مفید